ترک عادت سازمان لیگ بعد از چند سال/چرا مبلغ قراردادها اعلام نشد؟

ترک عادت سازمان لیگ بعد از چند سال/چرا مبلغ قراردادها اعلام نشد؟

سازمان لیگ بعد از چند سال که مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتری را اعلام می کرد، امسال هنوز چنین اقدامی انجام نداده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، در چند سال اخیر با ورود وزارت ورزش و در راستای شفاف سازی مسائل مالی در فوتبال ایران، میزان قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتری اعلام می شد. با اینکه مسئولان سازمان لیگ وعده داده بودند، امسال نیز این اتفاق تکرار خواهد شد اما هنوز درباره قراردادهای ۱۶ تیم لیگ برتری شفاف سازی انجام نشده است.


در حالی که بیش از یک ماه از پایان نقل و انتقالات لیگ برتر در پیش فصل به پایان رسیده و همه در انتظار اعلام مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان هستند، سازمان لیگ هنوز چنین کاری را انجام نداده است.


با مراجعه به سایت سازمان لیگ مشاهده می کنیم که اعداد صفر مقابل مبلغ قرارداد بازیکنان ثبت شده است. در سال های گذشته اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان برای رسانه ها و علاقه مندان به فوتبال از جذابیت بالایی برخوردار بود.


باید دید در روزها و هفته های آینده چنین اتفاقی رخ می دهد یا قرار نیست مثل گذشته درباره میزان قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتری شفاف سازی صورت گیرد. 

سازمان لیگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی