باشگاه پرسپولیس درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

باشگاه پرسپولیس درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی با ابراز تاثر از درگذشت یاور دیرین بنیانگذار انقلاب و یار نظام اسلامی ایران، این ضایعه را تسلیت گفت.

درگذشت مجاهد فقیه، یار دیرین امام (ره)، یاور روزهای سخت انقلاب و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ضایعه ای غم انگیز  برای نظام و میهن اسلامی  است.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند این عالم مجاهد که  پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سال ها در زندان ساواک شکنجه های فراوانی را تحمل کرد و پس از آن مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه داشت و برگ های درخشانی را در زندگی پرفراز و نشیب خود رقم زد، مصیبت فقدان وی را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، همسر گرامی و فرزندان ایشان و همچنین ملت عزیز ایران و هواداران شریف پرسپولیس تسلیت و تعزیت می گوید و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی