تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت حادثه زلزله

تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت حادثه زلزله

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، ضمن ابراز تاسف از حادثه زلزله یکشنبه شب در استان‌های غربی کشورمان به ویژه کرمانشاه، این ضایعه را تسلیت گفت و با مصیبت دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، در این پیام آمده است؛ حادثه شب گذشته، یکشنبه شب، در مناطق غربی کشور عزیزمان روی داد و به ویژه هموطنان عزیز و نجیبمان در استان کرمانشاه، به ویژه شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و ازگله را درگیر کرد، خاطر تمام ملت شریف ایران را آزرده ساخت. 

 درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان همه ما را داغدار و جراحت تعداد زیادی دیگر و بی‌خانمان شدن مردم خوب و خونگرم این مناطق باعث تاسف و تاثر عمیق همه ایران است. 

 بازماندگان، مصیبت‌زده‌ها و مجروحین زمین لرزه شب گذشته، باشگاه پرسپولیس، هواداران میلیونی آن و تمام مردم با معرفت ایران را در این اتفاق ناگوار همراه خود بدانند. 

 باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز و حادثه دیدگان، این ضایعه را به ایشان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آنها آرزوی صبر و استقامت برابر این دشواری‌ها را دارد. تردیدی نیست مردم پهلوان و غیرتمند استان کرمانشاه این حادثه تلخ و ناگوار را هم با سربلندی پشت سر خواهد گذاشت و با حمایت برادران و خواهران خود در تمام نقاط ایران، خرابی‌ها را به آبادانی بدل خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس

زلزله

پیام تسلیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی