تشریح آخرین وضعیت اعتراض طارمی به CAS

تشریح آخرین وضعیت اعتراض طارمی به CAS

آخرین وضعیت اعتراض طارمی و باشگاه پرسپولیس به CAS تشریح شد.
به گزارش پیروزی دیلی،پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت این تیم و طارمی اظهار داشت: ما از همان ابتدا که این اتفاق رخ داد، اعلام کردیم پرونده طارمی ۲ پرونده است؛ یک پرونده در خصوص مهدی طارمی است و محکومیت ۴ ماهه و جریمه نقدی که شده و دیگری محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات است که هر پرونده به صورت جداگانه پیگیری می‌شود. پرونده پرسپولیس را یک وکیل و پرونده طارمی را وکیل دیگری پیگیری می‌کند و به یکدیگر ارتباطی ندارند.

 وی ادامه داد: دقایقی قبل که با وکیل این بازیکن صحبت می‌کردم، اعلام کرد CAS چیزی را رد نکرده است. آنها خواستار ارائه فیش پرداختی برای اعتراض وی شده‌اند و اینکه دقیقاً به چه بندی از حکم اعتراض دارد.

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که شکایت پرسپولیس در چه مرحله‌ای است و آیا امکان بخشودگی وجود دارد، گفت: بسیار خوش بین هستیم که این اتفاق بیافتد، زیرا ما با طارمی قرارداد و تفاهم نامه داشتیم. تمام مستندات را برای وکیل ارسال کرده‌ایم. او هم در دفاعیه اول ارائه داده است. باید دید که در روز‌های آتی چه اتفاقی می‌افتد.

cas

اعتراض

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی