تشکر کامیابی‌نیا از کادرپزشکی برای تسهیل بازگشت

تشکر کامیابی‌نیا از کادرپزشکی برای تسهیل بازگشت

هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس که بعد از عمل جراحی روی کتف مصدوم خود اکنون روزهای نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد، از کسانی که در این راه به او کمک کردند تشکر کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، کمال کامیابی نیا که بعد از دیدار برابر الوحده به دلیل مصدومیت شدید کتف، مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، اکنون با تمهیدات کادرپزشکی تیم ملی و پرسپولیس شرایط بازگشت را رفته رفته به دست آورده است.

 نکته قابل تامل این بود که کارلوس کی‌روش مثل دیگر بازیکنان مصدوم تسهیلات ویژه ای برای او شکل داد و از کادرپزشکی تیم ملی خواسته بود تا شرایط فیزیوتراپی و بهبود او را فراهم آورند. 

این بازیکن بعد از تمدید قرارداد زیر نظر کادرپزشکی این تیم تمرینات آماده سازی خود را پشت سر گذاشت، در دیدار تدارکاتی مقابل آرسنال کیف نیز برای دقایقی از سوی برانکو ایوانکوویچ مورد استفاده قرار گرفت. بر این اساس کمال کامیابی نیا از کادرپزشکی تیم ملی و پرسپولیس بابت فراهم کردن شرایط بازگشت و مداوایش تشکر کرده است.

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی