تصمیم بزرگ؛ بازی بزرگ/ ربیع‌خواه یا کرمی؟

تصمیم بزرگ؛ بازی بزرگ/ ربیع‌خواه یا کرمی؟

تصمیم بزرگ برانکو برای بازی مقابل لخویا انتخاب جایگزین کمال کامیابی نیا است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مصدومیت کمال کامیابی‌نیا که باعث شده هافبک دفاعی درخشان قرمزها مجبور به عمل جراحی شود، برانکو را با چالش بزرگ انتخاب از بین محسن ربیع‌خواه و شهاب کرمی برای این پست برای بازی برابر لخویا کرده است. این در حال است که به دلیل اختلاف سطح فاحش این دو بازیکن با کامیابی‌نیا، دستیاران برانکو پیشنهاد داده بودند پرسپولیس برای دو بازی یک هشتم نهایی تغییر سیستم دهد. اما برانکو قاطعانه روی همان سیستم 442 خود ایستاده و می‌خواهد با اعتماد به همه بازیکنانش از ربیع‌خواه یا کرمی در نقش کمال استفاده کند. 

 محسن ربیع‌خواه و شهاب کرمی روزهای اخیر تلاش زیادی کرده‌اند تا با نشان دادن آمادگی و توانایی جسمی و فنی، حضور خود برابر لخویا را قطعی کنند. با توجه به برگزاری فقط 2 جلسه دیگر از تمرین تا روز بازی، آن‌ها فرصت کوتاهی برای جلب رضایت برانکو پیش رو دارند و باید دید در نهایت کدامیک پست حساس دیدار برابر حریف قطری را به دست می‌آورند. پستی که همچون لیگ برتر، نقش ویژه‌‌ای در صعود یا حذف پرسپولیس خواهد داشت.

ربیع خواه

شهاب کرمی

پرسپولیس-لخویا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی