تصمیم سپاهان درباره شریفی: یک بازی دیگر با تراکتور

تصمیم سپاهان درباره شریفی: یک بازی دیگر با تراکتور

مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خودش راهی تراکتورسازی شده بود، 21 آبان خدمتش به پایان رسیده و از این تاریخ به بعد رسماً بازیکن سپاهان محسوب می‌شود.
به گزارش پیروزی دیلی، در همین رابطه و با توجه به اینکه شریفی تا نقل و انتقالات نیم فصل نمی‌تواند در ترکیب سپاهان بازی کند، با تصمیم کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام شد این بازیکن برای حضور در ترکیب تراکتورسازی برای 4 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل نیاز به اجازه مسئولان سپاهان دارد.

 حساسیت این موضوع به این دلیل که سپاهان و تراکتورسازی روز دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند بیشتر شد و به همین دلیل مسئولان سپاهان طی نشستی در این باره تصمیم گیری کردند.به نوشته ایلنا، طبق تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان، مهدی شریفی در هفته دوازدهم لیگ برتر و در دیدار با سپاهان می‌تواند در ترکیب تراکتورسازی به میدان برود ولی این آخرین بازی او در ترکیب تراکتورسازی خواهد بود و او در هفته‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم دیگر در میادین حضور نخواهد داشت تا پس از آن و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات به سپاهان اضافه شود.

سپاهان

مهدی شریفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی