تعظیم اردیویژه به ستاره ایرانی

تعظیم اردیویژه به ستاره ایرانی

ملی پوش ایرانی تیم آلکمار هلند در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تیم فوتبال الکمار هلند دیشب در چارچوب هفته یازدهم رقابت های اردیوژه هلند با نتیجه 3-2 ویلم را از پیش رو برداشت و موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.


آلکمار در این فصل کار خودش را خوب آغاز نکرد اما رفته رفته شرایط این تیم بهتر شد و حالا آنها در وضعیتی ایده آل به رتبه های بالای جدول رسیده اند. در این بین نقش کلیدی علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی آلکمار بسیار تاثیرگذار بوده است.


جهانبخش در برابر ویلم 74 دقیقه در زمین بود و موفق شد هم یک گل بزند و هم یک پاس گل را برای مهاجم تیم وخهورست ساخته و پرداخته کند.


علیرضا در این فصل تا به اینجا سه گل زده و 5 بار هم پاس گل داده است تا هم اکنون بهترین پاسور این رقابت ها هم لقب بگیرد.


اگر در بازی جهانبخش در این فصل زوم کنیم متوجه می شویم که او بی تردید بهترین مهره تیمش بوده است. او با میانگین 83 دقیقه بازی در هر مسابقه در هر 278 دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است. 


علیرضا 8 بار برای هم تیمی های خود موقعیت گل ایجاد کرده است و 50٪ دریبل های این فصلش موفق بوده است. او در 56٪ دوئل ها برنده بوده  و در هر مسابقه 2/5 و نیم خطا بر رویش انجام شده است.


جهانبخش تا به اینجای فصل هنوز کارت نگرفته و جزو خوش اخلاق ترین بازیکنان فصل هم بوده است.

علیرضا جهانبخش

لژیونرها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی