تفاوت رسن با دیگر هافبک های پرسپولیس

تفاوت رسن با دیگر هافبک های پرسپولیس

بشار رسن در طراحی حمله و یا پاس های کلیدی تبحر مسلمان را ندارد و به اندازه کامیابی نیا جنگنده نیست و مانند احمدزاده نیز در موقعیت گلزنی قرار نمی گیرد اما با این حال او تفاوتی مهم با دیگر هافبک های پرسپولیس دارد.
به گزارش پیروزی دیلی، قدرت بالای دریبل زنی بشار رسن مزیت بالای فوتبال این بازیکن است. در دورانی به سر می بریم که بازیکنان دریبل زن حتی در سطح اول فوتبال جهان از بالاترین جایگاه فنی در تیم های خود برخوردار هستند. بازیکنانی مانند ادن هازارد، خوان ماتا، الکسیس سانچز و خیلی های دیگر.

 بشار رسن وقتی در ترکیب پرسپولیس بازی می کند بیش از هر بازیکنی در این تیم دریبل سالم به نام خودثبت می کند مانند دیدار مقابل استقلال که رسن پیش از مصدومیت و تعویض زودهنگام خود بارها استقلالی ها را در مرکز زمین دریبل زده بود.

 زمانی که کار یک تیم در زمین گره می خورد و پاس ها بازیکنان به جایی نمی رسد جایگاه امثال رسن مشخص می شود که با دریبل زنی می تواند تیم خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

بشار رسن

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۷ دی ۹۶
اتفاقا بشار زن قدرت دریبل زنی اون در مقایسه با سروش رفیعی یک سطح پایین تر هست و این رو میشه در به بن بست خوردن تیم در بازیهای بسته بخصوص در آزادی برخلاف دو سه سال گذشته دید!..دقیقا مانند منشا که یک سطح از طارمی پایین تر هست در همه بخش ها...نقطه قوت بشار و منشا روحیه جنگندگی و حرفه ای گری اونهاست و زندگی سالمی که دارن که برعکس  اکثر بازیکنان ایرانی افت و نوسان بالایی ندارن و روزهای بد بسیار کمی دارن هر چند روز خوبشون هم در حد روز خوب طارمی و سروش و عالیشاه نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی