تفاوت سرخ‌ها؛ پرسپولیس بی‌رقیب

تفاوت سرخ‌ها؛ پرسپولیس بی‌رقیب

پرسپولیس توانسته در پایان هفته بیستم 47 امتیاز به دست آورد و با اختلاف 9 امتیازی سطح متفاوت خود را نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتر به رخ بکشد.

به گزارش پیروزیپرسپولیس توانسته در پایان هفته بیستم 47 امتیاز به دست آورد و با اختلاف 9 امتیازی سطح متفاوت خود را نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتر به رخ بکشد. اما نگاه به جدول لیگ برتر در سال‌های قبل نشان می‌دهد که سطح کلی صدرنشینی تغییر چندانی نداشته و این پرسپولیس بوده که فصل جاری را با کیفیتی متفاوت می‌گذراند.

پرسپولیس،صدرنشین امروز لیگ شانزدهم، با تراکتورسازی -نزدیک‌ترین تعقیب‌ کننده‌اش- 9 امتیاز اختلاف دارد. بعد از تراکتور 38 امتیازی هم استقلال 34 امتیازی قرار دارد. این در حالی‌ست که در پایان هفته بیستم لیگ پانزدهم استقلال خوزستان با 37 امتیاز صدرنشین بود و استقلال با 36 و پرسپولیس با 34 امتیاز در رده دوم و سوم قرار داشتند. با نگاهی به فصل‌های قبل در دهه نود هم دیده می‌شود که هیچ تیمی در پایان هفته بیستم حتی نتوانست به امتیاز 40 برسد. نکته‌ای که نشان می‌دهد پرسپولیس با کسب 47 امتیاز دست به کار بزرگی زده و کیفیت قابل‌توجه‌ای را در لیگ شانزدهم به جا می‌گذارد. پرسپولیس با برانکو میانگین امتیازی لیگ ایران را جابه‌جا کرده و سیری‌ناپذیر به سمت قهرمانی پیش می‌رود.

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی