تلاش باشگاه تراکتورسازی برای شکایت نکردن رقبا

تلاش باشگاه تراکتورسازی برای شکایت نکردن رقبا

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تماس با رقبای این تیم در لیگ برتر در تلاش هستند تا آنها را از پیگیری شکایت علیه تراکتورسازی و برگرداندن نتیجه بازی ها منصرف کنند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، باشگاه تراکتورسازی امروز با حکم محرومیت از نقل و انتقالات مواجه شده و این احتمال وجود دارد که از بازیکنان غیرقانونی در مسابقات ابتدایی نیم فصل دوم استفاده کرده باشد. 
 به همین خاطر مسئولان این باشگاه در تماس با برخی از تیم هایی که نوراللهی، عالیشاه و بیگ زاده مقابل آنها به میدان رفته اند صحبت هایی داشته و با ارائه توضیحاتی آنها را قانع کرده اند که بازی کردن این سه بازیکن قانونی بوده است. 
 همچنین خبر می رسد برخی مخالفان امیر قلعه نویی و آجرلو نیز در تکاپو هستند تا برخی تیم ها اقدام به شکایت برای سه بر صفر شدن بازی ها کنند و همچنین در تلاش برای متقاعد کردن باشگاه های پیکان، ذوب آهن و استقلال برای اعتراض و انجام شکایت هستند. 
 در صورتی که تراکتورسازی بازی های نیم فصل دومش را سه بر صفر بازنده شود شانس تیم های مذکور برای کسب سهمیه آسیایی افزایش پیدا می کند. 
 هواداران استقلال در فضای مجازی حتی افتخاری را تهدید کرده اند در صورتی که ماجرا را پیگیری نکند و با مصلحت اندیشی از این مسئله چشم پوشی کند کوتاه نخواهند آمد.

تراکتورسازی

رقبا

شکایت

علی :
۱۵ بهمن ۹۵
توی اون تصویر از رای محرومیت فیفا اعلام شد 25 اکتبر ب باشگاه اعلام شده یعنی 4 آبان و قبل از شروع بازی ها، یعنی با اینکه می دونستن رفتن بازیکن غیر قانونی گرفتن و بازی دادن بهش پس مستحق رحم و بخشش نیستن و پرسپولیس رسما باید اعلام کنه این رو اجازه نده این امر خلاف قانون ادامه پیدا کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی