تلاش های بیهوده بارسا برای جذب کوتینیو

تلاش های بیهوده بارسا برای جذب کوتینیو

بارسلونا یک بار دیگر همچون تابستان برای جذب کوتینیو به در بسته خواهد زد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تابستان امسال، بارسا ابتدا تور بزرگی برای صید وراتی، ستاره ایتالیایی پی اس جی پهن کرد؛ ولی با مخالفت باشگاه پاریسی، نه تنها وراتی به بارسا منتقل نشد؛ بلکه با اخراج مدیر برنامه هایش، قراردادی جدیدی نیز با پی اس جی امضا کرد تا رویای آبی اناری ها نقش بر آب شود.

یک ماه انتهایی نقل و انتقالات تابستانی نیز شاهد تلاش گسترده بارسا برای جذب کوتینیو بودیم؛ اما این تلاش ها نیز نتیجه ای نداشت و لیورپول با درخواست 200 میلیونی خود، عملا سنگی بزرگ پیش پای مسئولان بارسا قرار داد تا انتقال ستاره برزیلی نیز منتفی شود.

بارسلونا اما ناامید نشده و در یکی دو هفته اخیر، رسانه های کاتالونیا اخبار متفاوتی در مورد تلاش های جدید بارسا برای جذب کوتینیو در انتقالات زمستانی منتشر کرده اند.

بارسلونا از حیث رسیدن به توافق با کوتینیو مشکلی ندارد و ستاره برزیلی پیشنهاد این باشگاه را پذیرفته است؛ ولی طبق ادعای مارکا، باشگاه لیورپول همچون تابستان، هنوز هیچ پاسخی به تماس های بارسلونا نداده و تمام درخواست های بارسلونا بی پاسخ مانده است. در واقع باشگاه انگلیسی عملا هیچ تمایلی حتی برای نشست با مسئولان بارسا از خود نشان نمی دهد.

در همین رابطه روز گذشته گیلم بالاگ، خبرنگار مشهور اسپانیایی اسکای اسپورتس نیز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول در توئیتر خود نوشت که لیورپولی ها در زمستان هم اجازه انتقال کوتینیو به بارسا را نخواهند داد و تلاش های بلوگرانا در ژانویه نیز همچون تابستان بی نتیجه خواهد ماند.

لیورپول در نیم فصل دوم بازی های حساسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان پیش رو دارد و کدام باشگاه بزرگی حاضر می شود در نیم فصل، بهترین ستاره خود را از دست بدهد؟

بارسلونا

لیورپول

کوتینیو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی