تمایل 100 درصدی برانکو برای تمدید قرارداد

تمایل 100 درصدی برانکو برای تمدید قرارداد

برانکو مایل است قرارداداش را با تیم پرسپولیس تمدید کند.
به گزارش پیروزی دیلی، او وقتی با این سوال مواجه می شود که آیا راضی به تمدید قرارداد خود با تیم پرسپولیس هستید؟، می گوید: این بحث‌ها را رها کنید. من به عنوان یک خارجی نزدیک به ۱۰ سال است که در ایران حضور دارم و شما به من بگویید که به جز وینگو بگوویچ چه کسی این همه سال در ایران کار کرده است؟ من از حضور در ایران راضی هستم و از زندگی بین مردم مهربان اینجا لذت می‌برم.

برانکو

تمدید قرارداد با پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی