تمجید سرمربی اوستنده از ستاره ایرانی/کاستوویچ: رضائیان مزد صبوری خود را گرفت

تمجید سرمربی اوستنده از ستاره ایرانی/کاستوویچ: رضائیان مزد صبوری خود را گرفت

باشگاه بلژیکی بعد از شروع ناامیدکننده و قعرنشینی در جدول رده بندی ژوپیرلیگ با تغییراتی در نیمکت رهبری خود مواجه شد تا همین شوک زمینه اوج گیری آنها را فراهم کند.
به گزارش پیروزی دیلی، اوستنده بلژیک با رامین رضائیان اصلا انتظارات را برآورده نکرد تا جایی که با چند شکست متوالی در هفته های آغازین فصل به قعر جدول چسبید تا کاندیدای نخست سقوط لقب بگیرد. عنوانی که به مذاق طرفداران و مدیران باشگاه خوش نیامد تا زمینه اخراج سرمربی و حضور مربی جدید روی نیمکت رهبری فراهم شود.

 رامین رضائیان ستاره ایرانی که در همین گیر و دار با مصدومیت روبرو شده بود با تغییرات صورت گرفته نیمکت نشین شد و کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا این که شب گذشته از فرصت شش دقیقه ای که نصیبش شد نهایت بهره را برد تا با زدن اولین گل خود در لیگ بلژیک با پیراهن اوستنده دوباره نامش را بر سر زبان ها بیاندازد. 

 در پایان بازی اوستنده با لوکرن که با گلزنی ستاره ایرانی با نتیجه 3-0 به سود یاران رامین به پایان رسید کاستوویچ سرمربی اوستنده به تمجید از شاگرد ایرانی خود پرداخت و گفت:« رضائیان از آن دست بازیکنان حرفه ای است که برای رسیدن به جایگاه ثابت دست به هر تلاشی می زند و خوشحالم که او مزد صبوری و تلاش های خود را در بازی با لوکرن گرفت. رامین مدتی مصدوم بود و باید با برنامه ای خاص دوباره زمینه بازگشت او به ترکیب را فراهم می کردیم که خوشبختانه این اتفاق در بازی این هفته افتاد».

 تعریف و تمجیدهای سرمربی اوستنده از رامین رضائیان توام شد با نمره خوبی که رسانه های بلژیکی به ملی پوش ایرانی بعد از بازی با لوکرن و گلزنی ظرف 6 دقیقه دادند تا راه برای تثبیت جایگاه او در تیم بلژیکی هموار شود. برد شب گذشته که دومین برد متوالی 3-0 اوستنده بود باعث شد تا این تیم تا رده چهاردهم جدول صعود داشته باشد.

اوستنده بلژیک

رامین رضاییان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی