تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای تماشاگران دیدار ایران - سوریه

تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای تماشاگران دیدار ایران - سوریه

«دیدار دو تیم فوتبال ایران و سوریه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 19 و 30 دقیقه 14 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود».
به گزارش پیروزی دیلی، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد که 100 دستگاه اتوبوس مجهز از چند ساعت پیش از آغاز این دیدار تماشاگران را از پایانه آزادی واقع در میدان آزادی تهران به ورزشگاه آزادی منتقل می کنند و پس از پایان بازی نیز آنها را به مبدا اولیه باز می گرداند. 

 این شرکت در اطلاعیه خود همچنین اعلام کرد: شهروندانی که قصد حضور در ورزشگاه آزادی تهران را دارند، می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در میادین انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، تهران پارس، خراسان، خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات خود را به پایانه آزادی برساند و از این مسیر به ورزشگاه آزادی بروند و در بازگشت نیز از همین سامانه ها برای بازگشت استفاده کنند. 

 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین از تماشاگران فوتبال درخواست کرد با توجه به اینکه بهترین اتوبوس های موجود برای انتقال آنها در نظر گرفته شده با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس ها، این شرکت را جهت ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

ایران-سوریه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی