تهدید به جلوگیری از بازی تحریم کنندگان امید

تهدید به جلوگیری از بازی تحریم کنندگان امید

رییس کمیته انضباطی گفت: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاهها از حضور بازیکنان در تیم ملی ممانعت کرده اند، باید جوابگو باشند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده گفت:همانطور که دو هفته پیش اعلام کردم بازیکنانی که به تیم ملی امید دعوت شده و متاسفانه از حضور در این تیم استنکاف کرده و در اردو حضور ندارند،یعنی عملا تیم ملی امید را تحریم کرده اند باید پاسخگو باشند.

 وی ادامه داد:اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاهها از حضور بازیکنان در تیم ملی ممانعت کرده اند،باید جوابگو باشند. وی ادامه داد:رسیدگی به این پرونده منوط به شکایت فدراسیون،کمیته جوانان و سازمان تیم های ملی بوده و ما منتظریم اگر شکایتی مطرح شود به زودی رسیدگی کنیم و اگر لازم باشد با دستور موقت از فعالیت بازیکنانی که تیم ملی امید را تحریم کرده اند جلوگیری کرده و انها را تعلیق خواهیم کرد.یعنی اگر شکایت واصل شد با دستور موقت جلوی فعالیت بازیکن را می گیریم. 

وی گفت:بدون شک در روز رسیدگی به پرونده صحبتهای بازیکن یا باشگاه مربوطه را به دقت شنیده و تصمیم می گیریم. تاکید می کنم برای برخورد با بازیکنانی که تیم ملی را تحریم کرده اند منتظر شکایت مسئولین هستیم و امیدوارم باشگاهها و بازیکنان حضور در تیم ملی را یک افتخار تلقی کرده و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

تیم ملی امید

حسن زاده

علیرضا هادیان :
۲۸ تیر ۹۶
اصلا هم مشخص نیست باشگاه استقلال و منصوریان بازیکن به تیم ملی نداده اند! دفعه قبلی هم برای تیم جوانان خون به دل کردند ملت رو تا نورافکن رو بدهند. دست آخر هم برای وظیفه ای که انجام دادند ، منت سر تیم ملی جوانان و ملت ایران گذاشتند! 
اگر همان موقع پیروانی به جای تشکر و قدردانی از منصوریان ، یادآور می شد که وطیفه منصوریان بوده ، امروز شاهد این بی قانونی از ششتقلالی ها نبودیم. 
مطابق آیین نامه انضباطی هر بازی که این بازیکنان در آن برای استقلال به میدان بروند بعنوان بازیکن غیر مجاز شناخته شده ، نتیجه باید ۳ بر صفر به سود حریف اعلام شود. یعنی امید نورافکن و سید مجید حسینی و مهدی قائدی پر ، استقلال پرپر! 
البته قطعا نه رییس فدراسیون نه کادر فنی تیم ملی شکایت می کنند نه اراده ای به برخورد با استقلال در فدراسیون تا کنون دیده شده است. 
الآن اگر پرسپولیس بود قبل پرواز تیم ملی امید ، حکم محرومیت پرسپولیس صادر شده بود! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی