توافق پرسپولیس با علی دایی

توافق پرسپولیس با علی دایی

سرمربی کنونی سایپا که روزهای موفقی را به همراه نارنجی‌پوشان پشت سر می‌گذارد، در اقدامی قابل ستایش در قبال شکایت خود از پرسپولیس به توافقات مثبتی دست یافته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی دایی که در زمان حضورش در پرسپولیس مطالباتی از این باشگاه داشت و قرار بود پرسپولیس با پرداخت مالیات آقای گل فوتبال جهان تعهدات خود را نسبت به او به سرانجام برساند، بعد از خلف وعده از سوی مدیران این تیم، شکایت خود را مطرح کرد. سرمربی سابق پرسپولیس که یک فعال اقتصادی نیز محسوب می‌شود، با توجه به این اتفاقات با مشکل در اداره مالیات مواجه شد و این مساله در حالی رخ داد که او بارها با توجه به همکاری مناسب با اداره مالیات از این نهاد مورد تقدیر قرار گرفته بود. علی دایی که از این اتفاقات ناراضی بود شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال و در انتظار رای آن ماند. مساله‌ای که با رای کمیته انضباطی و استیناف به سود علی دایی نیز همراه شد و مبلغی بیش از 3 میلیارد تومان برآورد شد. علی دایی اما از همان زمان با اعلام اینکه در صورت مشاهده حسن نیت مسوولان پرسپولیس از این شکایت خود خواهد گذشت که با روی کار آمدن حمیدرضا گرشاسبی و ارتباطاتی که بین طرفین برقرار شد در نهایت آنها به توافق لازم در این ارتباط دست یافته‌اند و سرمربی سابق سرخپوشان اعلام کرده طی روزهای آتی با برطرف شدن مشکلات مالیاتی و انجام تعهد مسوولان این تیم از شکایت خود صرف نظر خواهد کرد.

علی دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی