توتی: باید شخصیت رم را به نمایش بگذاریم

توتی: باید شخصیت رم را به نمایش بگذاریم

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار شد و رم برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید بارسلونا را از پیش رو بردارد.
به گزارش پیروزی دیلی،قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار شد و رم برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید بارسلونا را از پیش رو بردارد. در حالی که بسیاری صعود بارسا به مرحله بعد را قطعی می‌دانند؛ اما توتی معتقد است که تیمش از پیش‌باخته نیست. او به خبرنگاران گفت: «خوشحالم که بین 8تیم برتر اروپا هستیم. در این مرحله، همه حریفان دشوار هستند؛ اما ما با خیال راحت و آرامش پا به این دیدار می‌گذاریم. ما می‌دانیم که بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های اروپاست؛ اما می‌دانیم که می‌توانیم مقابل آنها خوب بازی کنیم و شخصیت‌مان را باید در برابر آنها به اثبات برسانیم. روی کاغذ، سویا و لیورپول حریفان راحت‌تری بودند؛ اما این‌طور نیست. شرایط در زمین متفاوت است. بقیه هم مطمئنا باید نگران روبه‌رو شدن با رم باشند. ما می‌خواهیم بازی خودمان را انجام بدهیم و نشان دهیم که می‌توانیم با بارسا هم رقابت کنیم. همه انتظار دارند بارسا صعود کند اما آنها مقابل یک تیم فوق‌العاده قرار می‌گیرند. فوتبال فو‌ق‌العاده است؛ به ویژه دیدارهایی مانند این.»

بارسلونا

توتی

روم

لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی