تورک: طارمی و وکیلش در جلسه کمیته اخلاق حاضر شدند

تورک: طارمی و وکیلش در جلسه کمیته اخلاق حاضر شدند

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور مهدی طارمی و وکیلش در جلسه دیروز (شنبه) این کمیته را تایید کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، مرتضی تورک با تایید این خبر، درباره حضور مهدی طارمی و وکیلش در جلسه دیروز (شنبه) کمیته اخلاق اظهار کرد: این بازیکن به همراه وکیل خود در جلسه شنبه کمیته اخلاق حاضر شد.

 وی افزود: با توجه به سفر تیم ملی فوتبال به روسیه، مقرر شد طارمی و وکیلش شنبه آینده نیز برای ادای پاره‌ای از توضیحات در جلسه‌ای که به منظور بررسی دلایل محرومیت این بازیکن و باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود حضور یابند. 

 پس از جدایی مهدی طارمی از باشگاه ریزه‌اسپور و متعاقب آن شکایت این باشگاه ترکیه‌ای، مهدی طارمی چهار ماه از فعالیت فوتبالی و باشگاه پرسپولیس نیز از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد. پس از این محرومیت کمیته اخلاق با تشکیل فوری پرونده، تحقیقات جدی خود را برای بررسی همه جانبه این موضوع آغاز کرده و با برگزاری نشست‌هایی با حضور کارشناسان بین‌المللی، حقوقی و همین‌طور استماع توضیحات افراد دخیل در این پرونده سعی دارد دلایل این اتفاق را که باعث خدشه‌دار شدن حیثیت فوتبال ایران شده مشخص و افراد خاطی را شناسایی کند.

طارمی

کمیته اخلاق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی