توصیه مهم رئیس سازمان لیگ به بازیکنان و مربیانی که قراردادهای نجومی پنهان امضا می‌کنند

توصیه مهم رئیس سازمان لیگ به بازیکنان و مربیانی که قراردادهای نجومی پنهان امضا می‌کنند

رئیس سازمان لیگ برتر در حاشیه فصل نقل‌وانتقالات توصیه مهمی به باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان درباره انعقاد قراردادهای پنهان کانجام داد.

به گزارش پیروزی دیلی، حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ گفت: اینکه قراردادهای پنهان در فوتبال ایران وجود دارد مسئله‌ای است که سال‌هاست درباره آن بحث می‌شود. ما هیچ وقت نمی‌توانیم به امور داخلی باشگاه‌ها ورود کنیم و به جای آنها تصمیم بگیریم. تنها کاری که از دست ما بر می‌آید این است که قانون را به درستی اجرا کنیم. در برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، ملاک قراردادی است که باشگاه‌ها به ما در ابتدای فصل برای عوامل خود ارائه می‌دهند. ما اصل را بر صداقت گذاشته‌ایم و به چیزی که باشگاه‌ها ارائه می‌کنند اعتماد می‌کنیم.

بهاروند در ادامه می‌گوید: اخیرا بازیکنان مختلفی به سازمان لیگ مراجعه کرده‌اند و گفته که مثلا قرارداد دوم با رقم بیشتری با باشگاه خود امضا کرده بودند و هنوز نتوانسته‌اند پول خود را دریافت کنند. ما هم به آنها اعلام کردیم ملاک برای سازمان لیگ و فدراسیون قراردادی است که باشگاه‌ها و بازیکنان در ابتدای فصل ارائه می‌دهند. شاید در قوانین کمیته انضباطی قانونی برای رسیدگی به قرارداد‌های داخلی و دوم وجود داشته باشد، اما آن‌ چیزی که برای ما سند است قرارداد ثبت شده است و نه قراردادهای پنهان و دوم!
 
رئیس سازمان لیگ برتر در ادامه تاکید کرد: انعقاد قراردادهای پنهان بدون تردید در دراز مدت مشکلاتی برای باشگاه‌ها به وجود می‌آورد و از نظر ما قانونی نیست. باشگاه‌ها اگر باز هم بندی به قرارداد رسمی اضافه کنند این بند باید در قرارداد اصلی هم گنجانده شود. در شرایط کنونی که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران هستیم باشگاه‌ها و بازیکنان این توصیه ما را جدی بگیرند و سعی کنند همه چیز را به صورتی کاملا شفاف انجام دهند.

سازمان لیگ

قراردادهای نجومی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی