تکذیب تراکتور: نه سروش، نه شیخ‌ویسی

تکذیب تراکتور: نه سروش، نه شیخ‌ویسی

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده بود که تراکتورسازی به دنبال جذب سروش رفیعی و وحید شیخ ویسی در نقل و انتقالات نیم فصل است و حضور این بازیکنان در تبریز تقریبا قطعی شده. اما باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرده و اساسا هر مذاکره‌ای با هر بازیکنی را نفی می‌کند.
به گزارش پیروزی دیلی، محمدجواد پاینده، مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با هوادار در رابطه با شایعه مذاکره این تیم تبریزی با سروش رفیعی برای جذب این بازیکن در نیم فصل گفت: ما به سروش رفیعی فکر هم نکردیم. اصلا فعلا برنامه‌ای برای مذاکره با بازیکنان تیم‌های دیگر نداریم و به ادامه رقابت‌های لیگ برتر فکر می‌کنیم. می‌توانم بگویم تا الان باشگاه تراکتورسازی با هیچ بازیکنی برای نیم فصل مذاکره نکرده و با شروع فصل نقل و انتقالات مثل تمام تیم‌ها با نظر کادرفنی برای پوشش نقاط ضعف اقدام می‌کنیم. 

 او درباره اینکه نام وحید شیخ ویسی هم برای حضور در تراکتورسازی مطرح شده گفت: مساله‌ای که اعلام کردم، شامل حال وحید شیخ ویسی و دیگر بازیکنان هم می‌شود. ما با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم و فعلا تمرکزمان روی بازی‌های باقی مانده از نیم فصل اول است.

تراکتورسازی

سروش رفیعی

وحید شیخ ویسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی