تکلیف مدیران پرسپولیس تا پنجشنبه مشخص می‌شود

تکلیف مدیران پرسپولیس تا پنجشنبه مشخص می‌شود

جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد تکلیف مدیران بازنشسته باشگاه پرسپولیس را مشخص می‌کند. 

به گزارش پیروزی دیلی، ۱۵ آذر ماه سال جاری آخرین فرصت برای تعیین تکلیف مدیران بازنشسته شاغل در مسند کار است و به همین دلیل به نظر می‌رسد از این تاریخ به بعد شاهد تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف خواهیم بود که ورزش و فوتبال هم از این قانون مستثنی نخواهند بود.


باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌هایی است که مدیرانش بازنشسته بوده و تکلیف آن ها تا ۱۵ آذر ماه مشخص خواهد شد که می‌توانند به کار خود ادامه دهند یا اینکه باید سمت خود را تحویل دهند.


این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در تلاش است تا بتواند مجوز ورود سرخابی‌ها به عرصه خصوصی سازی را بگیرد تا با این اتفاق، حمیدرضا گرشاسبی و اعضای هیات مدیره پرسپولیس در سمت خود باقی بمانند.


قرار است مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه برگزار خواهد شد در این باره رایزنی‌هایی انجام دهد تا در صورت فراهم بودن شرایط، مجوز ورود پرسپولیس و استقلال به عرصه خصوصی‌سازی را دریافت کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی