تکلیف نامعلوم بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس

تکلیف نامعلوم بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس

یکی از بازیکنان تحت قرارداد پرسپولیس برای بازگشت به این تیم، همه راه های را مسدود شده می بیند.
به گزارش خبرورزشی، امید عالیشاه بازیکن سرباز باشگاه تراکتورسازی تبریز که مدت ها بود به صورت انفرادی تمرین می کرد، هنوز تکلیف خود را نمی داند. طبق مدارکی که او به سازمان نظام وظیفه ارائه کرده، تا نیم فصل اول و زمان نقل و انتقالات زمستانی، خدمت سربازی اش به پایان می رسد و طبق قرارداد باید به باشگاه پرسپولیس برگردد اما پرسپولیس با محرومیت از جذب بازیکن مواجه شده و با این تفاسیر نمی تواند بازیکن جدیدی جذب کند.

 از این رو، امید احتمالا مجبور خواهد بود تا پایان محرومیت باشگاه پرسپولیس یعنی یک سال و نیم دیگر از این باشگاه جدا مانده و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند البته به این شرط که قانون به او اجازه جدایی و حضور در تیم های دیگر را بدهد زیرا همان طور که عنوان شد همچنان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است.

 نکته دیگر اینکه لیست پرسپولیسی ها به زودی و با اضافه شدن نام احمد نوراللهی پر می شود و جای خالی دیگری برای جذب بازیکنان جدید باقی نمی ماند!

امید عالیشاه

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی