تیتری که روزنامه پیروزی در واکنش به دروغ پردازی رسانه های عربستانی منشر کرده بود

تیتری که روزنامه پیروزی در واکنش به دروغ پردازی رسانه های عربستانی منشر کرده بود

جوسازی و حاشیه سازی عربستانی ها قبل از دیدار با فوتبال اتفاق تازه و عجیبی نیست.


به گزارش پیروزی دیلی، تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که مطابق دیدارهای گذشته دو تیم، حریف عربستانی با ایجاد جنگ روانی و اخبار کذب سعی در به حاشیه کشیدن این بازی و از بین بردن تمرکز سرخپوشان دارد. پیش از بازی دو تیم در 29 اردیبهشت 94 خبرگزاری مهر در گزارشی نوشت:

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی و در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند که این مسابقه هنوز تحت تاثیر اتفاقات بازی با النصر قرار دارد.

در حالی که سایت‌های خبری عربستان از این مسابقه به عنوان فرصتی برای گرفتن انتقام النصر یاد کرده‌اند، روزنامه پیروزی که نزدیک به باشگاه پرسپولیس است، با تیتر «قربانی کردن الهلال امشب حلال است» به استقبال این مسابقه رفته. تیتری که در یکی از سایت‌های خبری عربستان بازتاب داشته است.
این سایت نوشت: «الهلال در تهران تهدید به ذبح شد! روزنامه پیروزی ایران با تیتر ذبح الهلال، حلال است، اقدامی متعارض با روح ورزش انجام داده است!»

 خبر گزاری مهر در پایان نوشت: به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه الهلال از همین حالا به دنبال بهانه‌گیری برای توجیه نتیجه این مسابقه هستند.

به گزارش پیروزی دیلی، رسانه های عربستانی در حالی به انتقاد از تیتر روزنامه پیروزی پرداخته بودند که در آن بازی تیم النصر برخلاف سایر بازیهایش با لباس کماندویی به مصاف پرسپولیس آمده بود و رسانه های عربستانی برای بهم ریختن روحیه سرخ پوشان  و ایجاد جنگ روانی خبرهای کذب بسیاری را منتشر می کردند. روزنامه های عربستانی در چند روز گذشته نیز با انتشار اخباری کذب درباره بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و الهلال در عمان و همچنین ادعای کذب قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان با تبانی سعی در ایجاد جنگ روانی علیه نمایندگان فوتبال ایران داشته و در این راه حتی از دادن اطلاعات غلط و کذب به مردم خود دریغ نکردند.

تیتر پیروزی

دروغ رسانه ای

عربستانی ها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی