تیم فوتبال الدحیل قطر سومین جام فصل را به دست آورد

تیم فوتبال الدحیل قطر سومین جام فصل را به دست آورد

تیم فوتبال الدحیل قطر شنبه شب در دیدار نهایی «جام امیر» موفق به شکست تیم الریان شد و سومین جام قهرمانی خود در این فصل را به دست آورد

به گزارش پیروزی دیلی، در دیدار نهایی این دوره از رقابتها که شنبه شب در استادیوم بین المللی خلیفه دوحه برگزار شد ، تیم الدحیل موفق شد با حساب 2 بر 1 از سد تیم الریان بگذرد و سومین جام قهرمانی خود در این فصل را به دست آورد.
گل های تیم الدحیل در دقایق 34 و 81 توسط کریم بوضیف و یوسف العربی و تنها گل تیم الریان هم در دقیقه 69 توسط سباستین به ثمر رسید.
بازی شنبه شب با حضور شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برگزار شد و قهرمان این دوره از رقابتها جام را از دست او گرفت .
جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا) هم میهمان ویژه این مسابقه بود.
الدحیل پیشتر علاوه بر قهرمانی در لیگ ستارگان قطر ، قهرمان رقابت های جام حذفی (کاس قطر) هم شده بود.
هدایت تیم الدحیل را جمال بلماضی مربی دو ملیتی فرانسوی – الجزایری بر عهده دارد که پنجشنبه هفته گذشته از سوی فدارسیون فوتبال قطر به عنوان بهترین مربی فصل گذشته فوتبال این کشور معرفی شد.
علاوه بر بلماضی، «اوسوالدو فریرا» و «میشل لادروپ» مربیان پرتغالی و دانمارکی که در این فصل هدایت تیم های فوتبال السد و الریان را برعهده داشتند در لیست نامزدهای بهترین مربی این فصل فوتبال قطر قرار داشتند.

در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال قطر همچنین «یوسف المساکنی» ستاره تیم الدحیل به عنوان بهترین بازیکن و «یوسف العربی» مهاجم تیم الدحیل هم با 26 گل زده به عنوان آقای گل این دوره از رقابت ها شناخته شدند..
مربی تیم الدحیل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت به نحوی که تنها تیم این فصل از لیگ قهرمانان لقب گرفت که در 8 بازی تا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی تمامی بازیهای خود را با پیروزی پشت سرگذاشت.
الدحیل در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم با پیروزی 8 بر 3 در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل تیم العین امارات راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.
شکست تیم الریان در فینال جام امیری قطر ، میشل لادروپ مربی دانمارکی این تیم را یک قدم دیگر به اخراج از این تیم نزدیک کرد . الریان با مربی گری لادروپ جایگاهی بهتر از مقام سومی در لیگ ستارگان قطر به دست نیاورد و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست از گروه خود صعود کند.
الریان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های استقلال ایران ، العین امارات و الهلال عربستان همگروه بود که بعد از استقلال و العین به مقام سوم رسید..
الدحیل و السد از قطر و پرسپولیس و استقلال از ایران به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی