جاسمیان: درگذشت آشتیانی به خاطر فشار و ناراحتی زیاد بود

جاسمیان: درگذشت آشتیانی به خاطر فشار و ناراحتی زیاد بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همه این اتفاقات از فشار زیاد است، متاسفانه هر کسی کنار پرسپولیس حضور دارد و بزرگان این تیم کنار هستند.
به گزارش پیروزی دیلی، حمید جاسیمان درمورد درگذشت ابراهیم آشتیانی گفت: همه این اتفاقات از فشار زیاد است، متاسفانه هر کسی کنار پرسپولیس حضور دارد و بزرگان این تیم کنار هستند، چرا باید علی پروین کنار باشد و افرادی که معلوم نیست کجا بودند در مسند کار بنشینند، علی اکبر طاهری کجا بود که الان همه کاره پرسپولیس شده است؟! در این شرایط بنده خدا آشتیانی که از روزهای ابتدایی کنار پرسپولیس بود باید کنار می‌نشست. آشتیانی در شاهین کنار من بود و من این افتخار را دارم که به عنوان اولین کاپیتان پرسپولیس در کنار این عزیزان بودم.

 وی ا فزود: همایون بهزادی 14 سال بدون دریافت یک ریال در کمیته پیشکسوتان بود. الان مهدی تاج اعلام کرد نیازی به کمیته پیشکسوتان ندارد و آنجا را جمع کرد. اینها چه کسانی هستند که به فوتبال ‌آمدند، خیاط را به بنایی و قصاب را به کار خیاطی گذاشتند. آیا نمی‌توانستند آشتیانی را به باشگاه بیاورند و از تجربیات او استفاده کنند؟ متاسفانه هر کسی به دنبال آوردن فامیل خودش است، این وضعیت هم در استقلال وجود دارد. مهدی تاج کجا بوده که این همه تغییرات بوجود آمده و باند خودش و محمدرضا ساکت را در فدراسیون مستقر کرده است؟ آن وقت در این وضعیت امثال محمد دادکان باید بیرون بنشینند.

 جاسمیان در ادامه تاکید کرد: بعد از منحل شدن باشگاه شاهین من، هادی طاووسی، همایون بهزادی، حمید شیرزادگان، محراب شاهرخی و ... پیش عبدو رفتیم که او تازه به ایران بازگشته بود و به صورت حرفه‌ای بوکس کار می‌کرد. از او خواستیم با توجه به منحل شدن شاهین یک تیم فوتبال درست کند که بعد از آن آنها یک کتاب شعر آوردند و وقتی این کتاب را باز کردند نام پرسپولیس آمد و اسم تیم را پرسپولیس گذاشتند، سپس این تیم دو تیکه شد و بخشی به ایران خودرو رفتند و در تورنمنت‌های خارجی زیادی شرکت کردند. در برگشت هم تیم دو تیکه شد و عده‌ای به گارد و عده‌ای به پرسپولیس بازگشتند. علی پروین هم به پرسپولیس آمد و من افتخار آن را داشتم که کاپیتان پروین بودم. درست است که فوتبال پروین 100بود و فوتبال من دو اما پروین همیشه احترام من را دارد و جلوتر از من به جایی وارد نمی‌شود اما متاسفانه این چیزها بین جوانان از بین رفته است و هیچ توجهی به این مسائل نمی‌کنند باید احترام پیشکسوتان و بزرگان را حفظ کرد. اینکه بخواهیم بعد از درگذشت پیشکسوتان به یادشان بیفتیم درست نیست. این افراد زحمات زیادی کشیدند و نباید با چنین برخوردهایی روبرو شوند.

ابراهیم آشتیانی

جاسمیان

علیرضا هادیان :
۲ آبان ۹۶
ابتدا باید درگذشت بزرگمرد دوست داشتنی تاریخ باشگاه محبوبم پرسپولیس ابراهیم آشتیانی را به همه خانواده بزرگوار سرخ دلان و خانواده محترم وی تسلیت گفته و برای روح ایشان از درگاه ایزد منان آرامش و مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر و طول عمر با عزت مسئلت بنمایم. 
آنقدر حالم از شنیدن این خبر اسفبار بهم ریخته است که قلم بکارم نمی آید پاسخ کاملی به اینگونه سوء استفاده کردن از نام او بدهم. بارها با پرپر شدن هر لاله ای از گلستان سرخ ها ، عده ای حرف و عقاید خود را بشکل دفاع! از درگذشتگانمان یا از زبان آنها می زنند که دستشان از دنیا کوتاه است. 
فقط همینقدر بسنده می کنم به اینکه همین جوانان که آنها را تلویحا به بی نزاکتی و بی توجهی به احترام و حرمت بزرگان کردید ، سری قبل که مرحوم آشتیانی در بیمارستان بستری شد ، به عشق و به احترام وی دست به دعا برداشتند و صدبار مردند و زنده شدند تا آشتیانی و امثال آشتیانی نمیرند. 
اتفاقا از این جوانان امروز باید درس گرفت که عاقلانه و هوشمندانه اتحادی را مابین خانواده پرسپولیس ایجاد کرده اند که چون زنجیره انسانی دور پرسپولیس حلقه شده تا پرسپولیس را از هرگونه گزند و آسیبی محفوظ نگه دارند. 
این ها قدر محبت و افتخار آفرینی ها را می دانند. دانسته و با آگاهی به جنگ مشکلات بیرون از باشگاه و بدخواهان پرسپولیس و محبان میز و صندلی و پست و مقام و سهم خواهان می روند. می دانند چه می خواهند و چه چیز را نمی خواهند. به حکم تحصیلات و آگاهی شان و به واسطه حس مالکیتی که بر باشگاه محبوبشان دارند به این نتیجه رسیده اند مدیریت و سرمربی گری با ثباتی را به متخصصان مجرب با تحصیلات عالی در حوزه های مدیریت و اقتصاد و حتی فوتبال واگذار کنند. 
بد نیست چون مرحوم آشتیانی به این جوانان و خواسته شان احترام بگذاریم! این احترام دوطرفه برقرار باشد پرسپولیس زیان نمی کند. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی