جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛ شکست تیم ملی فوتبال مصر مقابل اروگوئه در غیاب صلاح

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛ شکست تیم ملی فوتبال مصر مقابل اروگوئه در غیاب صلاح

تیم ملی فوتبال مصر در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل اروگوئه در دقایق پایانی شکست خورد.

به گزارش پیروزی دیلی، دومین دیدار از رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین تیم های ملی اروگوئه و مصر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه اکاترینیورگ آرنا برگزار شد و این مسابقه در نهایت با یک گل به سود اروگوئه به اتمام رسید.

خیمنز در دقیقه ۸۹ برای اروگوئه گلزنی کرد.

در این مسابقه که محمد صلاح ستاره تیم فوتبال لیورپول بازی هم تیمی هایش در تیم ملی مصر را از روی نیمکت نظاره می کرد توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

تیم ملی اروگوئه که سابقه دوبار قهرمانی در تاریخ جام جهانی را دارد در نیمه اول سعی داشت توسط هافبک هایش، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی را در خط حمله صاحب توپ کند اما دفاع پر تعداد مصری ها مانع از گلزنی آنها شد. مهم ترین فرصت گلزنی در نیمه نخست این دیدار در دقیقه ۲۳ نصیب سوارز شد که مهاجم تیم ملی اروگوئه نتوانست از یکقدمی دروازه، توپ را گل کند تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در این نیمه تمام شود.

در نیمه دوم این تیم اروگوئه بود که بارها حملات زیادی را روی دروازه مصر ترتیب داد ولی این حملات راه به جایی نبرد. در مهمترین صحنه، کاوانی در دقیقه ۸۸ توانست روی یک ضربه کاشته تیرک دروازه مصر را به لرزه درآورد.

فشار حملات اروگوئه در نهایت در دقیقه ۸۹ جواب داد و خیمنز روی یک ضربه ایستگاهی تک گل بازی را به ثمر رساند تا دست مصری ها و محمد صلاح از رسیدن به امتیاز در اولین بازی کوتاه بماند.

در دیگر بازی این گروه، روز گذشته روسیه توانست با ۵ گل عربستان را شکست بدهد و در صدر جدول گروه اول قرار بگیرد. اروگوئه با تفاضل گل کمتر در رده دوم است. مصر و عربستان هم به ترتیب سوم و چهارم هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی