جام‌های فوتبال ایران تقدیم به پرسپولیسی‌ها

جام‌های فوتبال ایران تقدیم به پرسپولیسی‌ها

علاوه بر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، دو مربی پرسپولیسی نیز توانستند دو جام در فوتبال ایران به دست بیاورند.

به گزارش پیروزی دیلی، فوتبال ایران در هر فصل خود 3 جام داخلی معتبر برگزار می کند؛ لیگ برتر، لیگ دسته اول و جام حذفی 3 تورنمنتی هستند که در بالاترین سطح فوتبال برگزار می شود و قهرمانی در این رقابت ها بسیار اهمیت دارد. در فصلی که گذشت نیز این 3 تورنمنت فوتبالی در ایران برگزار شد و جالب اینکه پرسپولیسی ها فاتح و قهرمان هر 3 رقابت قرار گرفتند.


در لیگ برتر تیم پرسپولیس با اقتدار توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در این فصل اگرچه در مقاطعی دچار افت شد اما به طور کلی شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود. البته پرسپولیس شانس هم آورد که تراکتورسازی با محرومیت عجیب فیفا مواجه شد اما به هر حال ایرادی به قهرمانی پرسپولیسی ها نیست.


بعد از برانکو، یک مربی پرسپولیسی دیگر به نام مهدی تارتار جام گرفت. سرمربی تیم پارس جنوبی جم هیچ کس تصور نمی کرد در نخستین حضور این تیم در لیگ دسته اول بتواند صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد. پارس جم با هدایت تارتار اما نتایجی فراتر از انتظار گرفت و با رکوردهای خوبی که برجای گذاشت مقتدرانه یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ یک قهرمانی اش را جشن گرفت. در همان روزها بود که مهدی تارتار در مصاحبه ای اعلام کرد: «من و برانکو جام گرفتیم، حالا نوبت دایی است تا افتخارات پرسپولیسی ها تکمیل شود.»


جالب اینکه علی دایی نیز این مثلث را تکمیل کرد. او در حالی که خیلی ها تیمش را در فینال حذفی مقابل تراکتورسازی بازنده تصور می کردند، توانست سومین جام معتبر فصل فوتبال ایران را بالای سر ببرد تا 3 مربی پرسپولیسی فاتح این رقابت ها شده باشند.

قهرمانی

پرسپولیسی ها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی