جزییات درگیری دو بازیکن پرسپولیس و تصمیم برانکو/از جلسه در اردوی دبی تا اصرار برای تهیه بلیط بازگشت به تهران

جزییات درگیری دو بازیکن پرسپولیس و تصمیم برانکو/از جلسه در اردوی دبی تا اصرار برای تهیه بلیط بازگشت به تهران

دو بازیکن خاطی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از اردوی این تیم در امارات کنار گذاشته شدند که اصرار مسئولان پرسپولیس برای بخشش آنها فایده ای نداشت.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سایت باشگاه پرسپولیس امشب خبر داد رامین رضاییان و علی علیپور دو بازیکن این تیم به دلیل بی انضباطی در تمرین امروز از سوی برانکو ایوانکوویچ از اردوی این تیم در دبی کنار گذاشته شده و فردا (دوشنبه) راهی ایران خواهند شد. 

 برانکو اعلام کرد این دو بازیکن باید از اردوی پرسپولیس اخراج شوند و مسئولان پرسپولیس بلافاصله ای جلسه ای با وی برگزار کردند تا موضع برانکو را نرم تر می کنند اما سرمربی پرسپولیس تاکید کرد این دو بازیکن حتما باید به تهران بازگردند. برانکو در این جلسه یک سری از مشکلات انضباطی رضاییان در گذشته را مطرح کرده و تاکید می کند با شرایط موجود این دو بازیکن باید اردو را ترک کنند.  
برانکو روی موضع خود اصرار می کند و سر میز شام این مسئله را به بازیکنان اعلام می کند و از مسئولان باشگاه می خواهد خبر درگیری لفظی این دو بازیکن در تمرین را منتشر کنند و از آنها می خواهد بلیت بازگشت علیپور و رضاییان به تهران را بگیرند و تاکید می کند حتما باید بلیتی که برای آنها تهیه شده را خودش ببیند. 

 تمام این اتفاقات مطابق خواسته برانکو رخ می دهد و بلیت برگشت دو بازیکن پرسپولیس هم صادر شده است. 

 پرسپولیس سه شنبه باید به مصاف الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برود.

درگیری

رامین رضاییان

علی علیپور

ایمان :
۹ اسفند ۹۵
امیدوارم این موضوع تو روحیه تیم تاثیر بد نداشته باشه و بتونیم در ادامه مسابقات نتیجه لازم رو بگیریم و آقای برانکو هم بازیکنان رو به کمیته انضباطی تیم بسپاره و بعد از جریمه شدن آنها رو دوباره به تیم برگردونه ما قطعا به رامین احتیاج داریم!
رضا :
۸ اسفند ۹۵
به قرآن مسخره بازیه ، بابا تو رو خدا تموم کنید این بساط رو دربی رو که باختیم با این لج بازیهای بچگانه لیگ رو هم از دست میدیم تو رو به ابوالفضل بس کنید
علی :
۸ اسفند ۹۵
هر چی برانکو بگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی