جعفر کاشانی: کسی نمیتواند بهترینها را از تیم ملی بیرون کند

جعفر کاشانی: کسی نمیتواند بهترینها را از تیم ملی بیرون کند


رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:بازیکنان ملی پوش ما هم باید فرهنگشان آنقدر بالا باشد که این مسائل روی تمرکز آنها تاثیری نگذارند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جعفر کاشانی در واکنش به اظهارات کی روش مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند، اظهار داشت: از این مسائل خسته شدیم. از رسانه ها می خواهم که به این مسائل تکراری نپردازند. من اطلاعی از صحبت های کی روش ندارنم و در این شرایط که پرسپولیس یک بازی حساس مقابل تراکتورسازی در پیش دارد، علاقه ای هم ندارم که درباره این موضوع صحبت کنم.

وی افزود: مطمئن باشید که این مسائل روی روحیه و تمرکز بازیکنان پرسپولیس تاثیری نمی گذارد. یادتان نرود که تیم ملی همیشه از بهترین بازیکنان تشکیل می شود و در طول تاریخ نیز همواره همین موضوع وجود داشته است. کسی هم نمی تواند این ماجرا را نقض کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: فردا بازیکنان باید محکم به زمین بروند و برنده بازی با تراکتورسازی شوند. امسال ما به دنبال قهرمانی هستیم و اهداف بلندمدتی داریم. کاشانی در پایان گفت: بازیکنان ملی پوش ما هم باید فرهنگشان آنقدر بالا باشد که این مسائل روی تمرکز آنها تاثیری نگذارند. مردم جامعه ما به قهرمانان مدال می دهند.

تیم ملی

جعفر کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی