علیپور: همه تلاش کردند تا من گل بزنم/ماهینی: نیمه دوم روی اتفاق گل خوردیم

علیپور: همه تلاش کردند تا من گل بزنم/ماهینی: نیمه دوم روی اتفاق گل خوردیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از برتری مقابل پیکان ابراز خوشحالی کرد و دل کردنش مقابل پیکان را به زحمت همبازی‌هایش ربط داد.
به گزارش پیروزی دیلی، علی علیپور که در بازی امروز موفق شد دو گل را برای تیم پرسپولیس به ثمر برساند بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم این بازی را بردیم و زحمت همه بچه‌ها به ثمر نشست. همه تلاش کردند تا من بتوانم گل بزنم.

 وی درباره نوشته روی پیراهنش، اظهار داشت: من تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم در این بازی گل بزنم خوشحالم که توانستم زحمت بازیکنان را بران کنم.


ماهینی: نیمه دوم روی اتفاق گل خوردیم 


 حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود، نیمه دوم روی اتفاق گل خوردیم، ا گر بازی دو بر صفر، دو بر یک شود باعث استرس بازیکنان خواهد شد اما بچه‌ها با دوندگی زیاد گل سوم را به ثمر رساندند.

وی افزود: سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی بود تا بتوانیم اختلاف بالا با تیم‌های دیگر را داشته باشیم، خدا را شکر که بازی را بردیم. 

 ماهینی همچنین درمورد حاشیه‌های اخیر پرسپولیس و وضعیت طارمی عنوان کرد: خیلی در این باره صحبت کردم، ما کار خودمان را می کنیم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باشگاه‌های بزرگ هم حاشیه دارند، اما من کاری به حاشیه‌ها ندارم.

حسین ماهینی

پرسپولیس-پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی