جلسات فشرده مدیر برنامه‌های طارمی با گرشاسبی

جلسات فشرده مدیر برنامه‌های طارمی با گرشاسبی

نشست‌های متوالی مدیربرنامه‌های مهاجم ملی پوش پرسپولیس با سرپرست این باشگاه همچنان ادامه دارد تا تکلیف ترانسفر وی مشخص شود.
به گزارش پیروزی دیلی، باشگاه پرسپولیس می خواهد از ترانسفر مهاجم ملی پوش خود سود مالی ببرد. از این رو از مهدی طارمی خواستند یا در پنجره نیم فصل به بهترین پیشنهادش پاسخ مثبت بدهد و برود یا اینکه قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند تا در صورت جدایی اش در پایان فصل نیز پولی به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود. در غیر اینصورت مهاجم پرسپولیس در پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند بدون پرداخت یک ریال از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود.

 باشگاه الغرافه قطر نیز که خواهان جذب این بازیکن شده است پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است تا در ازای پرداخت ۵۲۰ هزار دلار به این باشگاه و دستمزد ۴۰۰ هزار دلاری به مهدی طارمی، وی را برای نیم فصل به لیگ ستارگان قطر ببرد.

 با وجود موافقت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز این انتقال، رخ نداده است و طرفین تصمیم دارند تا زمانیکه این وضع قطعی نشده است صحبتی نداشته باشند.

 مدیربرنامه های مهدی طارمی چند روزی است جلسات متوالی زیادی را با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار می کند. در این نشستها تنها محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه به عنوان نفر سوم حضور دارد. 

 طارمی به هیچ وجه حاضر نیست قراردادش را باب میل مدیران باشگاه تمدید کند و با صراحت اعلام کرده است می خواهد برود. به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس می خواهند علاوه بر پولی که الغرافه قطر به این باشگاه می دهد مبلغی را نیز از خود این بازیکن برای توافق نهایی مبنی بر جدایی از پرسپولیس بگیرند.

 نشست نهایی مدیربرنامه های طارمی با گرشاسبی امروز عصر برگزار خواهد شد تا ماحصل گفتگوی طرفین در جلسه صبح فردای هیات مدیره اعلام شود.

طارمی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی