جلسه تاج با وزیر درباره حق پخش و پرونده‌های فیفا جلسه

جلسه تاج با وزیر درباره حق پخش و پرونده‌های فیفا جلسه

رئیس فدراسیون فوتبال از جلسه با وزیر ورزش و جوانان درباره ی حل مشکل حق پخش خبر داد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، حل موضوع پرونده های باشگاه های ایرانی در فیفا یکی از موضوعاتی است که با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و موضوع ثبت قرارداد با بازیکنان خارجی در هفته های گذشته اهمیت دو چندانی پیدا کرده است. 

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از ورود وزیر ورزش و جوانان به این مشکل باشگاه های ایرانی خبر داده و در این باره می گوید: شعار رییس فیفا "اینفانتینو" این است که فوتبال همیشه اولین است و ما هم به دنبال آن هستیم. تاکید جدی وزیر ورزش و جوانان مبارزه با فساد و بازیکن سالاری در فوتبال و همچنین تعیین تکلیف پرونده های باز ما در فیفا است. 

 رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با تاکید بر اینکه پرونده هایی که حکم درباره ی آنها صادر شده است، مساله ی اصلی فدراسیون و فوتبال ایران است، می گوید: ما نمیگوییم که هیچ پرونده ای نباید در فیفا داشته باشیم اما آنهایی که حکم برایش صادر شده و محکوم به پرداخت هستیم باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود. به زودی جلسه ای با حضور وزیر ورزش و معاونان ایشان در مورد آینده لیگ، باشگاه های کم توان از نظر مالی، وضعیت داوری، حق پخش تلویزیونی و سایر موارد خواهیم داشت. 

 به این ترتیب به نظر می رسد با ورود وزیر ورزش و جوانان به این پرونده و اتخاذ تصمیمات تاثیر گذار، مشکلات بسیاری از باشگاه ها حل شود.

تاج

حق پخش

وزیر ورزش

مهدی :
۲۷ ارديبهشت ۹۶
الان به این منطق روشن کی باید جواب دهد؟
 آقایان فدراسیون لطفا ،خواهشا، منتظریم 
علیرضا هادیان :
۲۵ ارديبهشت ۹۶
آقای تاج فقط پرونده هایی که حکم قطعی و غیرقابل تجدید نظر برایشان صادر شده تا مختومه شدن در فیفا می تواند ملاک منع باشگاه باشد. 
یک لغت حقوقی که اضافه نکردنش مصوبه تان را غیرقانونی کرده و مانع اجرایی شدنش است و اضافه کردن آن مصوبه تان را اجرایی می کند.     
حکم باید قطعی باشد وگرنه باشگاه که توان تعیین تکلیف پرونده ندارد. باشگاه و هر بدهکار مالی که خودش نمی رود فیفا بگوید ، بعله من بدهکارم و هر رقمی طرف گفته می پردازم. این عین بی عقلی و مصداق خودزنی است! آخه این چه انتظار بی ربطی است که یک باشگاه دارید. پس قاضی این وسط مترسک است!؟ داوری الکی است؟ 
اینها باید نوع و میزان بدهی و اهلیت مدعی و سندیت ادعا را احراز کنند و رأی صادر کنند. مگر بچه بازی است که من بروم دادگاه بگویم از تاج ۵ میلیارد طلب دارم و شما برای آنکه از فعالیت اقتصادی یا گرفتن مثلا یارانه تان محروم نشوید یا  از انسداد حسابتان جلوگیری کنید(چیزهایی که خود فقط تبعات صدور یک حکم قطعی می تواند باشد و به خودی خود ممکن نیست) بیایید بگویید آقای قاضی برعلیه من زودتر حکم صادر کن ۵ میلیارد رو بدم ، مهرم حلال جونم آزاد!؟ 
مصوبه تان را اصلاح کنید خلاص بشویم ، کلی کار روی زمین مانده در فوتبال ایران داریم ، یکماهه داریم سر یک موضوع الکی توسط شما ساخته شده بحث و جدل می کنیم. همه را با این عدم وجود تفکر و مشورت پشت مصوباتتان خسته کردید. 
شما نماینده مجلس بودید تا حالا در مجلس تخته شده بود. 
مشکل اگر پرسپولیس است ، برانکو است ، من هستم ، همسایه پرسپولیسی من است! بگویید خودمان از لیگ و آسیا و هرگونه مسابقات داخل و خارج کنار بکشیم ، بریم خونه استراحت. شما هم فرض کنید کل مشکلات فوتبال دنیا را با حذف پرسپولیس حل کرده اید! ۴۰ میلیون انسان روح و اعصابشون رو از سر راه که نیاورده اند. یک روز کیروش یک روز حسن زاده یک روز بهاروند یک روز شما و واییییی یک روز فتاحی و ... ! البته من که می دانم این را نمی خوانید. اصلا وقت ندارید که درد و دل هواداران را بخوانید. 
ختم کلام : 
اصلاحیه یا مصوبه یا توافق یا هرچی دلتون می خواد اسمش را بگذارید : 
"کلیه باشگاه هایی که در فیفا پرونده باز دارند و در موضوع شکایت حکم قطعی به محکومیت به ادای دین یا پرداخت بدهی برعلیه ایشان صادر و به فدراسیون و باشگاه ابلاغ قانونی و واقعی شده باشد، تا مختومه شدن آن پرونده نمی توانند نسبت به جذب و ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی در سازمان لیگ اقدام کنند." 
تبصره : بدیهی است رفع ممنوعیت مذکور منوط به ارائه مستندات معتبر از مراجع قانونی و قضایی رسیدگی کننده مبنی بر رفع خصومت و مختومه شدن پرونده از سوی باشگاه به سازمان لیگ و اخذ استعلام لازم از فیفا توسط سازمان لیگ فوتبال می باشد." 

والسلام 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی