جلسه سازمان لیگ با مسئولان نفت برای تغییر زمان سوپرجام

جلسه سازمان لیگ با مسئولان نفت برای تغییر زمان سوپرجام

مسئولان سازمان لیگ در صورت موافقت باشگاه نفت‌تهران، زمان سوپرجام را تغییر می‌دهند.

به گزارش پیروزی دیلی، به دنبال درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر زمان سوپرجام به دلیل شرکت در دربی اروپایی، مسئولان سازمان لیگ از باشگاه نفت‌ تهران خواستند تا درجلسه با آنها شرکت کنند.

قرار است امروز (شنبه) جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان لیگ، نفت و باشگاه پرسپولیس برگزار شده تا در صورت موافقت باشگاه نفت، زمان سوپر جام تغییر کند.

دربی آلمان

سوپرجام

علیرضا هادیان :
۲۴ تیر ۹۶
با احترام به تیم و باشگاه نفت تهران تیم دوم پایتخت (استقلال تیم چهارم پایتخت است) ، موافقت نکنند ما بخاطر دربی و اگر اشتباه نکنم ، آنها بخاطر عدم ارایه مدارک اثبات وضعیت مالکیت خود به سازمان لیگ ، هیچکدام قادر به بازی در سوپر کاپ در ۳۰ تیر نیستیم. امیدوارم کسی نخواهد از آب گل آلود ماهی بادآورده بگیرد! 
اینطوری بشه ، جام رو به چه کسی می دهند؟ 😊
در مقابل حمایت هواداران پرسپولیس از نفت تهران و جادوگر (که صدالبته این جادوگر با جادوگری که کیروش به اسدی گفت فرق می کند) ، موافقت با تغییر زمان سوپرجام کمترین کاری است که از باشگاه دوست و برادر نفت تهران انتظار داریم. 
البته از اول هم گفتیم که این تاریخ قطعا تغییر می کند. فقط یک کم مثل خیابان ها چاله و دست انداز دارد که خود اقای فتاحی در سازمان لیگ زحمت هموار کردن آن را می کشند. به امید و لطف خدا زنده ایم و نفس می کشیم. شکر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی