جناب مستر کیروش، پرسپولیس ۴۰ میلیون تــن اضافه وزن دارد

جناب مستر کیروش، پرسپولیس ۴۰ میلیون تــن اضافه وزن دارد


در روزی که متحدان تان دست در دستان زمینی ها رو به آسمان برداشته بودند تا شما نبازید، دو دست پشت پرده آفریننده زمین و آسمانها با محبت بی بدیلش دستهای پرسپولیس را در خود فشرد

 بر زمینه سرخ و سفید و سبز آزادی نقش خاطره زدیم و الله سرخ را برخ کشیدیم.کاری کردیم کارستان. گل کاشتیم و تحقیر کردیم آنان را که تنها هنرشان در هوا پخش کردن کاغذپاره های آبی رنگی بنام بیانیه بود و به خیال خامشان آشفته بازاری می شود و پرسپولیس از عرش بر فرش می نشیند. ولی خدا به هرکس براساس لیاقتش می بخشد.

های مستر کیروش! با شما هستم. ندیــدیــد؟ واقعا در جهنم آزادی نبودید!؟ وه که چه نمایشی از اقتدار و عشق را از کف دادید! برانکو مقتدرانه بر کرسی فرماندهی سکان هدایت دردست داشت و جادوگر آسیا بر بال ۷۵ هزار هوادار سرخ دل که صدای تپش نبضشان را در آن هیاهوی کر کننده بوق و سوت و تشویق در آزادی می شد شنید، نشسته بود و سربازان طلایی تیم ملی برانکو در مستطیل سبز آزادی برابر سپیدپوشانی که زیر فشار خردکننده مهر کوبیدن برانکو چاره ای جز پذیرش نقش قرمز باطل شد بر پیشانی نداشتند و رنگ رخسارشان از پیراهنشان سپیدتر نشان میداد، فیلم اتحاد و عشق و وفاداری به سرمربی و پیراهن تیمشان را نمایش دادند که الحق والانصاف لایق درو کردن جوایز اسکار بودند.

 اما مگر نیمی از وظیفه سرمربیگری حرفه ای یک تیم ملی دیدن و زیرنظر گرفتن بازی بازیکنان در مسابقات نیست؟ گناه ژنرال چه بود که بازیکنانش دیده نشوند؟ او که با دستیارش ، مدیر و بازیکنانش همه جور خوش خدمتی طی هفته گذشته برایتان کردند. بخوبی درک می کنیم شما را. آری مستر کیروش این ارتش سرخ آسیای برانکوست که اضافه وزن دارد آنهم نه ۳ کیلو ، پرسپولیس پرفسور برانکو ۴۰ میلیون تـن اضافه وزن دارد!

 شاید تنها بتوان این چنین اضافه وزن هراس انگیزی را برای پرطرفدارترین تیم دنیا یعنی شیاطین سرخ فرگوسن متصور بود. آنجا هم بواسطه حسادت به سر الکس دوام نیاوردید، اشتباه میکنیم؟ بشدت متأسفیم که بواسطه سوء رژیم و لجبازی ذاتی تان در آینده نه چندان دور خود را محکوم به احساس ضعف ناشی از کاهش وزن تیم ملی کردید. اصلا چرا راه دور برویم؟ شاید بتوانیم در فاصله کوتاه باقیمانده تا مسابقه استقلال-السد، سرخ ها را ترغیب کنیم تا ژاوی را ازطریق صفحه نمایش منزلشان ببینند و با عدم حضور و عدم حمایت خود از خوش خدمتان آبی شما در آزادی این تفاوت وزن و میزان اهمیت و نیازتان به آن را برایتان ملموس تر کنیم!

عشق است پرسپولیس

علیرضا هادیان

اضافه وزن

برانکو

پرسپولیس

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی