جنگ آخر هفته بین موسی و منشا

جنگ آخر هفته بین موسی و منشا

استقلال خوزستان در بازی روز پنجشنبه خود، پرسپولیس را پیش رو خواهد داشت.
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیسی و استقلال خوزستان که دو فصل قبل در مسیر قهرمانی با هم می جنگیدند و در نهایت آبی های اهوازی موفق شدند جنگ را به سود خود تمام کنند، حالا با شرایطی کاملا متفاوت در روز پنجشنبه به مصاف هم می روند.

 پرسپولیس قهرمان فصل قبل و مدعی اصلی قهرمانی در فصل پیش رو باید مقابل تیمی بایستد که تقریبا هیچ نام و نشانی از آن مدعی درجه یک فصل پانزدهم ندارد به جز عبدالله ویسی که دوباره به نیمکت محبوبش برگشته است. اما جنگ اصلی نمی تواند بین ویسی و برانکو باشد زیرا کسب برد توسط استقلال خوزستان، تاثیر آنچنانی در رتبه استقلال خوزستان نمی گذارد و پرسپولیس نیز با شکست در بازی پنجشنبه، چندان دچار افت جایگاه نخواهد شد. 

 جنگ اصلی بازی آخر هفته، بین موسی کولیبالی مدافع اهل مالی استقلال خوزستان و گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس است. اگر هر دو نفر در ترکیب اصلی قرار بگیرند، بازی جذاب تر خواهد شد. هر دو بازیکن از قاره آفریقا، هر دو فیزیکی و قدرتمند و همچنین اهل رقم زدن بهترین شرایط برای تیم شان هستند. این بازی و تماشای تقابل کولیبالی و منشا را از دست ندهید.

موسی کولیبالی

پرسپولیس-استقلال خ

گادوین منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی