جهانبخش: امتیاز مهمی در سئول کسب کردیم

جهانبخش: امتیاز مهمی در سئول کسب کردیم

علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت AFC از کار بزرگ تیم ملی ایران برای کسب تساوی در دیدار مقابل کره جنوبی در سئول و بازی بعد مقابل سوریه گفت.
به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی فوتبال ایران، در گفتگو با وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از صعود به جام جهانی گفته است. به نظر او تیم ملی ایران کار بزرگی انجام داده است. 

 جهانبخش درباره بازی با کره در سئول که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: می‎دانستیم کره با ۱۰۰ درصد توانش کار را آغاز خواهد کرد. چون در خانه‌‎شان و مقابل چشمان ۶۰ هزار تماشاگر بازی می‌کردند، در نتیجه می‌خواستند کار را تهاجمی آغاز کنند. می‎دانستیم کارمان سخت است، اما سعی کردیم متمرکز بمانیم. تلاش کردیم تا فشرده بازی کنیم و از ضدحملات استفاده کنیم و در نیمه اول به خوبی این کار را انجام دادیم. 

 او در ادامه گفت: متاسفانه در آغاز نیمه دوم کارت قرمزی دریافت کردیم و کار برایمان سخت‌تر شد. پس باید فشرده‌تر بازی می‎کردیم و فضاها را می‎بستیم. وقتی ۱۰ نفره شدیم فشار خیلی بیشتر بود، اما خوشبختانه امتیاز گرفتیم و این مهم‌ترین چیز است. 

 جهانبخش درباره تیم ملی ایران هم گفت: یکی از قوی‎ترین قسمت‌های تیم ملی ما کار گروهی و تیمی است، هم در دفاع و هم در حمله. بخش دفاعی عالی بود و کار فوق‎‌العاده‎ای انجام داد، یک امتیاز با ۱۰ بازیکن و مقابل چشمان ۶۰ هزار هوادار حریف کافی بود. چون آن‌ها باید برنده می‌شدند فشار بیشتر روی آن‌ها بود. تیم ما تا به حال گل نخورده است و این کار عالی تیمی ما را نشان می‌‎دهد. 

 جهانبخش درباره بازی بعد هم گفت: بازی بعد مقابل سوریه است، آن‌ها هنوز شانس دارند، پس کار برای ما سخت خواهد بود چون آن‌ها با ۱۰۰ درصد توان بازی می‎کنند. اما ما در خانه بازی می‎کنیم و در خانه آمار خوبی داریم. همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم و سعی می‌کنیم بدون گل خورده کار را به پایان ببریم و ۳ امتیاز را پش چشم هوادارانمان کسب کنیم.

ایران-سوریه

تیم ملی

علیرضا جهانبخش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی