جهانبخش: با استقلالی‌ها توافقی نکرده‌ام

جهانبخش: با استقلالی‌ها توافقی نکرده‌ام

وینگر صبا خبر توافق با استقلالی ها را تکذیب می کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، امید جهابنخش که فصل درخشانی را در صبا پشت سر گذاشته است در این بارهمی گوید: من نمی دانم این خبر از کجا منتشر شده است اما من توافقی با استقلال نکرده ام و چنین موضوعی درست نیست.


او در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره ای با استقلالی ها کرده است یا نه هم گفت: صحبت هایی از طریق مدیربرنامه های من شده است ولی هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده است.


وینگر صبا در مورد انتخاب تیم جدیدش هم می گوید: از چند باشگاه مثل استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم و سعی می کنم تصمیمی بگیرم که به صلاح فوتبالم باشد.

امید جهانبخش

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی