جهانبخش: شماره ۱۰ مراکشی آژاکس یکی از بهترین‌هاست

جهانبخش: شماره ۱۰ مراکشی آژاکس یکی از بهترین‌هاست

علیرضا جهانبخش امروز با آلکمار در دیداری حساس مقابل آژاکس قرار می‌گیرد؛ دیداری که قرار است از شبکه ورزش پخش مستقیم شود.
به گزارش پیروزی دیلی، ملی‌پوش ایرانی آلکمار که در این فصل به لحاظ گلزنی و پاس‌های گل آمار بسیار موفقی داشته، از صحبت‌ها و برنامه‌هایشان برای بازی با آژاکس حرف می‌زند.

  فوق‌العاده حساس است

 دیدار بین آلکمار و آژاکس برای هر دو تیم حساسیت زیادی دارد. آژاکس در مقطعی از فصل از تیم ما فاصله گرفته بود اما با بازی‌های خوب و پیروزی‌های متوالی موفق شدیم آنها را در جدول گرفته و در مکان دوم قرار بگیریم. این موضوع حساسیت زیادی برای بازی تیم ما و آژاکس به وجود آورده است. 

 خوشحالم پخش زنده می‌شود

 از طریق دوستانم در ایران خبردار شدم بازی با آژاکس پخش مستقیم می‌شود. از این مسئله خوشحال شدم و دوست دارم مانند همیشه در این دیدار بهترین نمایش ممکن را داشته باشم.

 با باشگاه دیگر به آژاکس گل زدم اما... 

 قبلاً در تیم نایمخن و در شرایطی که با این تیم در شرایط حساسی قرار داشتیم، دو گل به آژاکس زدم اما در آلکمار گلزنی به آژاکس تاکنون قسمتم نشده اما امروز طلسم گل نزدنم به آژاکس را با پیراهن آلکمار می‌شکنم. 

 حکیم زیک، ملی‌پوش مراکشی یکی از بهترین‌های آژاکس است

حکیم زیک، مهاجم مراکشی آژاکس یکی از بهترین بازیکنان این تیم است که در این فصل در امر گلسازی و گلزنی یکی از بهترین‌ها بوده و خدا را شکر من هم تاکنون با زدن ۶ گل و ۶ پاس گل یکی از بهترین‌های لیگ هلند بوده‌ام. از این عملکرد واقعاً خوشحالم. 

 هر بازیکن ایرانی دیگری هم بود، همین کار را می‌کردم

 بعد از آن که متوجه ناراحتی رضاییان شدم، وظیفه خودم دانستم که به رامین دلداری بدهم. اصلاً هر ملی‌پوش دیگری هم جای رامین بود، وظیفه‌ خودم می‌دانستم برایش پست بگذارم و از او حمایت کنم. ما بازیکنان باید پشت هم باشیم.

 با بازیکنان مراکشی شاغل در لیگ هلند کری نداشتم اما...

 چند بازیکن تیم ملی مراکش در لیگ هلند هستند. آنها تاکنون بعد از قرعه‌کشی کری‌ای برای من نخوانده‌اند و صحبت‌ خاصی هم با من نداشتند اما هواداران مراکشی که در هلند هستند، برایم کری می‌خوانند. 

 تلاش می‌کنم باز هم در لیست بمانم 

 واقعاً خیلی خوشحالم که با گلزنی و پاس گل‌های مؤثر در چند هفته اخیر در جمع ۱۱ بازیکن منتخب هفته قرار داشتم. قطعاً مقابل آژاکس هم تلاش خواهم کرد تا در لیست منتخب هفته بمانم و با گلزنی یا پاس گل آمار خوبی در این بازی حساس داشته باشم.

آلکمار

علیرضا جهانبخش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی