جهانبخش علیه مارادونا؛ شبی که یک ایرانی ورزشگاه فیلیپس را به هم ریخت (عکس)

جهانبخش علیه مارادونا؛ شبی که یک ایرانی ورزشگاه فیلیپس را به هم ریخت (عکس)

ستاره ایرانی آلکمار در برابر پی اس وی نمایش خیره کننده‌ای داشت.
به گزارش پیروزی دیلی، دیشب رقابت های اردیویژه هلند آغاز شد و در حساس ترین بازی هفته تیمهای پی اس وی آیندهوون و آلکمار رو در روی هم قرار گرفتند. دیداری که در نهایت با برتری 3-2 تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. 

 علیرضا جهانبخش در این مسابقه 90 دقیقه برای آلکمار بازی کرد و نمایش فوق العاده ای داشت. او موفق شد پنالتی منجر به گل دوم را بگیرد. اگر وخهورست مهاجم آلکمار در این بازی روی فرم همیشگی‌اش بود جهانبخش می توانست سه پاس گل به نام خود ثبت کند و حتی اگر کمی خوش شانسی چاشنی کارش می‌شد می توانست دو گل هم بزند اما هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد تا آبی پوشان شروع نا امید کننده ای داشته باشند.  

جهانبخش در حالی این بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت که دیه‌گو آرماندو مارادونا و رود گولیت در ورزشگاه فیلیپس حضور داشتند و حامی تیم میزبان بودند و لشکر یک نفره ای به نام علیرضا موفق نشد تیمش را از شکست نجات دهد اما به گواه بسیاری از سایتها هلندی او برترین بازیکن زمین بود.





علیرضا جهانبخش

مارادونا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی