جهانیان مطرح کرد:فریادشیران اخراجى نفت است

جهانیان مطرح کرد:فریادشیران اخراجى نفت است

مالک باشگاه نفت گفت:‎فریادشیران حرف اضافی زده و او اخراجی نفت است.
به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از روابط عمومى باشگاه نفت تهران، حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران گفت:اعتقادی به افراد آماتور ندارم و به همین خاطر فریادشیران را از سمت مدیر آکادمی برکنار کردم.قرار است تا فردا نفر جدید را مشخص کنیم از بازیکن سابق پرسپولیس استفاده خواهیم کرد. 

 وی افزود: فریادشیران حرف اضافی زده ایشان اخراجی نفت هستند و پروندهای متعددی در کمسیون اصل نود دارند که شرم از گفتن دارم. دادگاه سندی از من می خواست و به همین خاطر به کلانتری رفتم. 

 جهانیان ادامه داد: مدتی بود که قصد داشتم فریاد شیران را برکنار کنم اما او به دفترم آمد و اشک تمساح ریخت تا وی را اخراج نکنم چرا که آبرویش می رود من هم فریبش را خوردم و حکم جدیدی ابلاغ کردم اما الان متوجه توصیه های بزرگان فوتبال و رسانه شدم که چرا نباید از ایشان استفاده شود.  

مالک باشگاه نفت تهران درباره تعطیلى تمرین امروز تیم نفت هم گفت: به دلیل آلودگی هوا و تداخل ساعت تمرین با پارس جنوبی تمرین را تعطیل کردم و بازیکنان اعتصاب نکردند!

جهانیان

فریادشیران

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی