جهش بلند محرمی؛ دقت در دفاع و حمله

جهش بلند محرمی؛ دقت در دفاع و حمله

صادق محرمی دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشته و پیشرفت‌اش از بازی رفت تا برگشت برابر الوصل کاملا به چشم می‌آید.

به گزارش پیروزی دیلی، صادق محرمی در بازگشت به ترکیب پرسپولیس روندی صعودی را در پیش گرفته و این جهش با مقایسه عملکرد مدافع راست قرمزها در دو بازی رفت و برگشت برابر الوصل کاملا مشخص است. محرمی که در بازی رفت و ورزشگاه آزادی نتوانسته بود هیچ پاس کلیدی‌ای به ثبت برساند و ۳ سانتر ناموفق داشت این بار در امارات با ثبت ۲ پاس کلیدی نقشی پررنگ در بخش هجومی قرمزها داشت و با بی‌دقتی فرشاد احمدزاده نام‌اش در لیست پاس‌ گل‌ها ثبت نشد.

محرمی ۲ سانتر موفق هم به ثبت رساند تا بالاخره پیشرفت‌اش در ارسال‌ها محسوس باشد. شماره ۲ قرمزها در نبردهای آزادی ۹ بار برنده شد و ۱۰ بار هم شکست خورده بود. این بار اما در امارات این مدافع راست از ۱۴ نبرد برنده خارج شد و فقط ۶ نبرد را به حریف واگذار کرد. محرمی همچنین شب گذشته با ثبت ۱۴ عملکرد دفاعی نقشی مهم در انسجام و دفاع تیمی سرخپوشان داشت. در بازی رفت محرمی فقط ۴ کنش دفاعی به ثبت رسانده بود. مجموع عملکرد جهش واضح محرمی را نشان می‌دهد و برانکو دوباره می‌تواند روی وزن سمت راست تیم‌اش حسابی ویژه باز کند.


محرمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی