حاجی بیگی: طاهری نمی تواند مدیرعامل باشد/ حسینی و برانکو حرفی دارند بزنند

حاجی بیگی: طاهری نمی تواند مدیرعامل باشد/ حسینی و برانکو حرفی دارند بزنند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود به کارگیری طاهری به مشکل خورده است و او نمی تواند در باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.
حمیدرضا حاجی بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: هنوز گزارشی از بازی با پدیده و حرکت علیرضا بیرانوند به باشگاه نرسیده است اما بدون شک با او برخورد خواهد شد.البته او باید با حضور در باشگاه با اعضای هیات مدیره توضیحات خود را ارائه دهد و بعد از آن تصمیم گیری کنیم. 

 وی در مورد ادامه فعالیت طاهری در باشگاه پرپسولیس افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود به کارگیری طاهری به مشکل خورده است و او نمی تواند در باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد با این حال طی صحبتی که با مسوولان داشتیم هیچ راهی وجود ندارد تا علی اکبر طاهری مدیرعامل باشد و منتظریم تا وضعیت او مشخص شود. 

 حاجی بیگی با اشاره به صحبت از نام هایی نظیر دادگان ، ابوالقاسم پور برای مدیرعاملی در پرسپولیس ادامه داد: وزارت ورزش و هیات مدیره تا کنون با هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس صحبت نکرده و در حال حاضر گرشاسبی به امور باشگاه رسیدگی می کند و امیدواریم مشکل طاهری حل شود. 

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو و سید جلال پس از پایان صحبت هایی انجام داده اند که من اطلاعی از آنها ندارم اما اگر هر صحبتی که هست خوشحال می شویم در باشگاه جلسه ای برگزار کنیم.تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی جزو خانواده بزرگ پرسپولیس هستند و آنها برای حمایت از طاهری مصاحبه انجام داده اند.

بیرانوند

حاجی بیگی

طاهری

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی