حاج بیگی: مجبور به ارائه سفته به طلبکاران پرسپولیس شدیم

حاج بیگی: مجبور به ارائه سفته به طلبکاران پرسپولیس شدیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مبالغ بدهی به شاکیان زیاد بود و مجبور به دادن سفته به طلبکاران شدیم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمد رضا حاج بیگی درباره وضعیت پرسپولیس در کسب مجوز حرفه‌ای اظهار کرد: مدارک لازم را با هماهنگی مسئولان کمیته مجوز حرفه‌ای به AFC ارسال کردیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.


او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس سفته به طلبکاران خود داده است، بیان کرد: بخشی از مبلغ بدهی به شاکیان زیاد بود، براین اساس ما با دادن سفته تعهد کردیم که این بدهی را به موقع پرداخت کنیم.


حاج بیگی درباره کمک وزارت ورزش و جوانان برای حل بدهی‌های پرسپولیس گفت: وزارتخانه کمک‌های مالی به باشگاه کرده است و بعد از جمع بندی بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم.


عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه حامی مالی سابق به تعهدات مالی خود عمل نکرده است، بیان کرد: درگیری با حامی مالی سابق داریم که امیدوارم اختلافات به زودی حل شود و کار به شکایت از این حامی مالی نرسد.


او درباره گزینه‌های مطرح شده برای مدیرعاملی پرسپولیس تصریح کرد: مذاکره‌ای با گزینه‌های مدیرعاملی نشده است چرا که طاهری به پرسپولیس بازمی گردد.


حاج بیگی درباره اینکه طاهری دیگر به پرسپولیس بازنمی گردد، اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره تلاش خود را می‌کنند تا نظر طاهری را تغییر بدهند و او همچنان مدیرعامل تیم ما باشد.

حاجی بیگی

هیات مدیره پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی