حاج‌صفی: اگر گل قشنگی می‌خوردیم دلمان نمی‌سوخت/ هیچ بازیکنی در تیم ملی کم‌کاری نکرد

حاج‌صفی: اگر گل قشنگی می‌خوردیم دلمان نمی‌سوخت/ هیچ بازیکنی در تیم ملی کم‌کاری نکرد

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: گل اسپانیا بادآورده و دردآور بود و اگر گل قشنگی می‌خوردیم دلمان نمی‌سوخت.

به گزارش  پیروزی دیلی به نقل از  فارس، احسان حاج صفی بعد از برتری تیم ملی اسپانیا مقابل ایران، اظهار داشت: ما امروز بازی را واگذار کردیم ولی شانس نداشتیم. گلی که دریافت کردیم، خیلی ساده بود و واقعاً دردآور. اگر آنها گل قشنگی می‌زدند، ما ناراحت نمی‌شدیم، ولی یک گل دردآور و بادآورده را به ثمر رساندند.


وی در پاسخ به این سوال که اسپانیایی‌ها اعتقاد داشتند بازیکنان ما خود را به زمین می‌زنند، گفت: اصلاً چنین چیزی نبود. بازیکنان ما از جان خودشان مایه گذاشتند و کسی خودش را از قصد به زمین نزد. ما تلاش می‌کردیم و ممکن بود در برخی از صحنه‌ها مصدوم شویم. 


حاج صفی در خصوص میزان مصدومیتش گفت: فکر می‌کنم چند روزی باید استراحت کنم و بعد از فیزیوتراپی و یخ‌درمانی شرایطم را بسنجم. 


مدافع تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سردار آزمون با گریه مدعی شده که برخی‌ها فکر می‌کنند من کم‌کاری می‌کنم، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. همه بازیکنان ما غیرتی بازی کردند و جنگیدند که حداقل یک امتیاز بگیریم. به‌شخصه این قول را می‌دهم در بازی آینده ۱۰ برابر توانمان بیشتر انرژی بگذاریم تا پرتغال را ببریم و صعود کنیم.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید پرتغال را شکست بدهید گفت: کار ما خیلی سخت است ولی امیدمان به خدا است. 

تیم ملی

حاج صفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی