حاشیه دیدار ایران و ازبکستان(4)/حضور ۱۰هزار تماشاگر/ازبک‌ها وارد شدند،سلفی با خیابانی،ترافیک درست کرد

حاشیه دیدار ایران و ازبکستان(4)/حضور ۱۰هزار تماشاگر/ازبک‌ها وارد شدند،سلفی با خیابانی،ترافیک درست کرد

حدود ۱۰ هزار تماشاگر برای تماشای دیدار ایران با ازبکستان در ورزشگاه حضور دارند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، تیم‌های فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 21:15 دقیقه امشب به مصاف هم می‌روند و این در حالی است که حدود 10 هزار تماشاگر در حال حاضر در ورزشگاه هستند، هر چند که ورودی پارکینگ‌ها بسیار شلوغ است و ترافیک زیادی در مبادی ورودی دیده می‌شود.

 *در حالی که اعلام شده بود پیمان یوسفی گزارشگر این دیدار است، اما جواد خیابانی این دیدار را گزارش خواهد کرد و جالب اینکه زمانی که خیابانی قصد ورود به ورزشگاه را داشت و هم‌زمان با گشت ماشین این گزارشگر، هواداران به دور وی جمع شده و با او سلفی گرفتند که این موضوع باعث ترافیک شده بود. 

 *تدابیر امنیتی شدیدی در ورزشگاه حاکم است، تا جایی که طی چندین مرحله تماشاگران و حتی خبرنگاران مورد تفتیش بدنی قرار می‌گیرند و حتی ماشین آنها نیز به دقت جست‌وجو می‌شود. در هنگام ورود نیز با برخی دستگاه‌های امنیتی، مردم و اصحاب رسانه مورد تفتیش واقع می‌شوند.

 *دقایقی پیش داوران عمانی این بازی به همراه هدایت ممبینی داور سابق و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شدند. 

 *یگان ویژه با اسلحه در درب‌های ورودی حضور دارند و سایر اعضای این یگان به طور زیاد در ورزشگاه حاضر هستند. 

 *ناظر مالزیایی بسیار سخت‌گیر است و جالب اینکه خبرنگاران هنگام ورود به زمین اصلی نیز باز هم مورد تفتیش قرار می‌گیرند. اعضای یگان ویژه نیز چندین بار وارد ورزشگاه شده و آن را ترک کردند. 

 *قرار است از رؤسای گذشته فدراسیون فوتبال تقدیر شود. 

 *چند عروسک عظیم‌الجثه برای اجرای یک نمایش عروسکی در ورزشگاه حضور دارند.

 *آهنگ‌های شاد و حماسی در ورزشگاه در حال پخش است. 

 *اتوبوس ازبک‌ها وارد ورزشگاه شد، بازیکنان آن‌ها حتی وارد زمین چمن شدند، لوبانوف دروازه‌بان این تیم برای تمرکز به رختکن رفت. 

 در این میان فوضیل موسائوف بازیکن سابق سپاهان هم با وجود اینکه در میان بازیکنان در ترکیب اصلی حضور ندارد وارد زمین چمن شد.

ازبک‌ها با دیدن عروسک‌های ساخته شده، تعجب کرده و لبخندی هم بر لب داشتند.

ایران-ازبکستان

حواشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی