حاشیه دیدار دوستانه ایران و پاناما/خوش و بش کی‌روش با سرمربی پاناما

حاشیه دیدار دوستانه ایران و پاناما/خوش و بش کی‌روش با سرمربی پاناما

بعد از اعلام پنالتی به نفع تیم ملی فوتبال ایران سایت‌های پانامایی به پنالتی گرفته شده معترض شدند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، دیدار دو تیم ایران و پاناما از ساعت ۲۲ در ورزشگاه استروم گراتس اتریش آغاز شد و نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان کی‌روش به پایان رسید.


* سرمربی دو تیم قبل از شروع مسابقه با یکدیگر دیدار کردند و به احوالپرسی و خوش و بش پرداختند ضمن اینکه داریو گومز سرمربی تیم فوتبال پاناما چند دقیقه‌ای با کی‌روش گفت‌وگو کرد.


* جو ورزشگاه استروم گراتس در اختیار ایرانی‌های مقیم اتریش است که بیشتر از شهر وین و اطراف گراتس به ورزشگاه آمدند برای تشویق تیم ملی ایران.


* کمتر از 50 نفر هوادار پانامایی در ورزشگاه حضور دارند.


* سایت‌های پانامایی زمانی که روی کریم انصاری فرد پنالتی شد و داور به سمت ایران سوت زد، معترض شدند. کارشناس این سایت فوتبالی از کاربران خود سوال کرد که آیا حرکت مدافع پانامایی روی کریم انصاری‌فرد پنالتی بود؟


* آخرین دیدار پاناما مقابل تیم فوتبال کاستاریکا بود که با حساب ۲ بر یک پیروز شد و تیم پاناما با این پیروزی به صورت مستقیم وارد جام جهانی شد. جالب اینجا است که در بازی مقابل ایران در مقایسه با بازی با کاستاریکا، در این تیم یک بازیکن اصلی در دیدار دوستانه ایران حضور دارد.

ایران-پاناما

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی