حاشیه دیدار سپاهان - پرسپولیس(5)/ هیجان، دعوا، بیمارستان

حاشیه دیدار سپاهان - پرسپولیس(5)/ هیجان، دعوا، بیمارستان

گلزنی مهدی طارمی باعث شد هواداران پرسپولیس بار دیگر شعار مهدی آقای گل را در ورزشگاه نقش جهان سر دهند.
به گزارش پیروزی دیلی، نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در حالی با یک گل به سود سرخ‌پوشان به اتمام رسید که تنها پنج دقیقه پس از شروع این دیدار، ظرفیت ورزشگاه نقش جهان پر شد و هواداران دو تیم دیگر دسترسی به حضور در این ورزشگاه نداشتند. 

 پس از اعلام خطای هند از سوی داور و نشان دادن کارت زرد به مهدی طارمی، هواداران پرسپولیس شروع به فحاشی به داور کردند. 

 همچنین هواداران سرخ‌پوشان پایتخت پس از گل طارمی به خوشحالی پرداختند و با شعار مهدی آقای گل، زننده تک گل پرسپولیس در نیمه اول را مورد حمایت قرار دادند.

 همچنین در نیمه دوم عزت‌الله پورقاز مدافع سپاهان با مصدومیت شدیدی که در نبرد هوایی با بازیکن پرسپولیس برایش ایجاد شد، به بیمارستان انتقال داده شد.

 بازیکنان پرسپولیس که بعد از دریافت گل دوم عصبی به نظر می‌رسیدند در صحنه‌ای با بازیکنان سپاهان درگیر شدند. 

در راس این درگیری فرشاد احمدزاده قرار داشت و پس از آن داور هم به شماره ۱۰ سرخ‌پوشان و هم به دو بازیکن سپاهان کارت زرد نشان داد. 

 در دقایق پایانی بازی نیز سرلک با برخورد توپ شایان مصلح به صورتش به صورت جدی آسیب دید و از زمین مسابقه به بیرون رفت.

 بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، میان عکاسان حاضر در ورزشگاه درگیری ایجاد شد. 

 همچنین هواداران سپاهان مستقر در جایگاه VIP و هواداران پرسپولیس که نزدیک این جایگاه نشسته بودند، با یکدیگر درگیر شدند.

حواشی

پرسپولیس-سپاهان

علی :
۳۰ شهریور ۹۶
اقای شجاع خلیل زاده با خطای بی موردش روی صحنه گل اولی که ازمون مردود اعلام کردن یکی ازمقصرین مساویمون بود اقای بیرانوندمتاسفانه از بازی برگشت فصل قبلش بااستقلال تا به الان دیگه تمرکزشو بدست نیاورده ومتاسفانه درهربازی تک توپایی که روی دروازه اش میادو گل میخوره . اقای برانکو  با تعویض دورهنگام کمال یکی دیگه ازعاملین این مساویمون بود اقای طارمی هم که مطابق همیشه یه دوسه تاتوپ مسلمو ازدست داد.بهترین راه برای پرسپولیس خرید یه دروازه بون شیش دانگ هست چون بیرانود ورادو خیلی قابل اعتمادنیستن . اقای روزنامه پیروزی خواهشا یه انالیز بکنید توپایی که به سمت دروازمون اومده وگلهایی که خوردیم  این کارباعث میشه نقطه ضعفمونو بهش پی ببریم با تعریف وتمجیدالکی تیممنونونابودمیکنیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی