حاشیه دیدار پرسپولیس و فولاد(2)/ تشویق بی امان برانکو و حمایت پرسپولیسی‌ها از رامین رضاییان

حاشیه دیدار پرسپولیس و فولاد(2)/ تشویق بی امان برانکو و حمایت پرسپولیسی‌ها از رامین رضاییان

هواداران پرسپولیس به محض ورود به ورزشگاه سرمربی سرخپوشان را مورد تشویق قرار دادند. آنها همچنین از بازیکنی که توسط برانکو کنار گذاشته شده بود حمایت کردند.
به گزارش پیروزی دیلی، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته اول لیگ هفدهم ساعت 21 امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند.

 * هواداران پرسپولیس به محض ورود به ورزشگاه، برانکو ایوانکوویچ را مورد تشویق قرار داده و از او پیروزی برابر فولاد خوزستان را خواستار شدند.

 * پرسپولیسی ها از رامین رضاییان که به دلیل مشکلاتی که با سرمربی پرسپولیس داشت و از این تیم جدا شده بود مورد حمایت قرار دادند! 

 * در یک اقدام شایسته طرفداران پرسپولیس برای هادی نوروزی، منصور پورحیدری، ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی صلوات و فاتحه قرائت کردند. 

 * با اینکه سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار ندارد با این حال کاپیتان قرمزپوشان توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت. 

 * داوران این دیدار که خیلی زود به ورزشگاه آمده بودند به محض ورود به استادیوم، زمین و دروازه ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

 * چند تن از مسئولان فولاد خوزستان زودتر از بازیکنان به ورزشگاه آمدند، آنها شرایط زمین و رختکن را مورد ارزیابی قرار داده و تلفنی وضعیت موجود را به سرمربی فولاد خوزستان انتقاد دادند. 

 * حدود ۵۰۰ تن از هواداران فولاد خوزستان در ورزشگاه حاضر بودند و سرمربی و بازیکنان تیم محبوب شان را مورد تشویق قرار دادند.

حواشی

پرسپولیس-فولاد

رضا :
۵ مرداد ۹۶
سلام به امید خدا که امروز میبریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی