حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال/حضور زودهنگام تاج در محل برگزاری مجمع

حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال/حضور زودهنگام تاج در محل برگزاری مجمع

رئیس فدراسیون فوتبال حدود ۹۰ دقیقه زودتر از زمان اعلام شروع مجمع در محل برگزاری آن حاضر شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مجمع فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۴ امروز در مجموعه انقلاب برگزار خواهد شد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون زودتر از موعد شروع مجمع در محل برگزاری آن حاضر شد. تاج از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به محل مجمع آمد تا روند آماده‌سازی سالن و شرایط را زیرنظر بگیرد.

* از اوایل صبح امروز مسئولان فدراسیون مثل پریا شهریاری، محمدحسین حمیصی، پرهیزگار و... با حضور در محل برگزاری مجمع شرایط را برای برگزاری جلسه آماده کردند.

* در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه کارت‌های اعضای مجمع توزیع شد تا اعضا با ورود به سالن در محل‌هایی که برای آنها درنظر گرفته شده، استقرار یابند.

* قرار است در ۱۰ دقیقه ابتدایی مجمع، خبرنگاران در سالن حضور یابند و از اتفاقات گزارش تهیه کنند، پس از ۱۰ دقیقه مجمع بدون حضور عکاسان و خبرنگاران ادامه پیدا می‌کند و آنها می‌توانند در سالن مجاور و از طریق پرژکتور، روند مجمع را زیرنظر بگیرند.

* مدیران و اعضای مجمع در بیرون از سالن مجمع در روبه‌روی یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

* در حالی که از هر باشگاه یک نفر باید به عنوان عضو مجمع در نشست حضور پیدا کند، از باشگاه نساجی ۲ نفر به محل مجمع آمده و فرزاد مجیدی هم علی امیری را همراهی می‌کند.

فدراسیون فوتبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی